تاريخ : شنبه 1392/11/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29717
از شش کتاب‌ کودک موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث رونمایی شد

از شش کتاب‌ کودک موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث رونمایی شد

همزمان با میلاد امام حسین عسکری (ع) و دهه‌ی فرخنده‌ی فجر انقلاب اسلامی، از شش کتاب مذهبی ویژه‌ کوکان، منتشر شده توسط موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در مجتمع آموزشی هدایت قم رونمایی شد

در این مراسم رونمایی که با حضور دانش‌آموزان، معلمان، نویسندگان و جمعی از مسئولین فرهنگی و علاقه‌مندان برگزار شد، پورنجاتی مدیر متون ترویجی موسسه دارالحدیث از اقدامات انجام پذیرفته برای تولید و آماده سازی کتاب‌ها گزارشی ارائه کرد. پورنجاتی برنامه‌های این اداره برای تولید کتاب‌های دیگر در زمینه‌های مختلف به ویژه برای تشریح کرد و از انتشار کتاب‌های بیشتری برای عامه‌ی مردم توسط موسسه دارالحدیث خبر داد.

دیگر سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی نیا معاونت فرهنگی، ارتباطات و بین‌الملل موسسه دارالحدیث بود.

ایشان ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع) و دهه‌ی مبارک فجر، چاپ کتاب‌های کودک را در راستای اهداف موسسه دارالحدیث برای عمومی‌سازی حدیث و ترویج متون مذهبی دانستند.

سبحانی نیا از تداوم و تکرار انتشار کتاب‌های این‌چنینی خبر داد و لزوم تولید کتاب‌های عمومی از تاریخ، سیره و سبک زندگی اهلبیت، در کنار کتاب‌های تخصصی و علمی (با مخاطب خاص) یادآور شد و کتاب‌های عمومی را تکیمل کننده‌ی کتاب‌های تخصصی موسسه دانست.

در پایان این مراسم رونمایی از شش کتاب کودک «نوگل باغ پیامبر»، «زیباترین سرزمین دنیا»، «یار پیامبر»، «خانه خدا در کوچه ماست»، «تولدت مبارک» و «گل همیشه بهار» توسط آقایان مخلصی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرجی رییس حوزه هنری استان قم و حجت الاسلام و المسلمین سبحانی‌نیا انجام پذیرفت.

  لینک خبر در خبرگزاری ها

 ایسنا

فارس

ایبنا

خبرگزاری حوزه

رسا

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :