5
خاطره‌های آموزنده

درآمد

خاطرات آموزنده، تجربه‌های گران‌بهایی از حوادث مختلف زندگی است که می‌تواند برای دیگران هم، مفید و سازنده باشد. از این‌رو کسانی که با مسائل مهمی در زمینه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امثال آن، سر و کار دارند، شایسته است که خاطرات و تجربه‌های خود را ثبت و ضبط کنند، تا دیگران نیز از آن‌ها بهره‌مند شوند.
این‌جانب، به تناسب مسؤولیت‌هایی که داشته‌ام، خاطره‌های فراوانی دارم که بخشی از آن‌ها منتشر شده و امیدوارم بخش‌های دیگر هم به تدریج آماده انتشار گردد.
افزون بر خاطره‌هایی که تجربه شخصی این‌جانب محسوب می‌شود، دیگران نیز، ‌مکرر، خاطراتی را برای من نقل کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها مفید و آموزنده است. در میان این دسته از خاطرات، آنچه به گونه‌ای با مسائل اعتقادی و اخلاقی مرتبط می‌شد، از آموزندگی بیشتری برخوردار بود، و بدین جهت،‌ از گوینده آن تقاضا می‌کردم تا خاطره خود را به صورت مکتوب در اختیارم قرار دهد. گاهی هم گفته او ضبط می‌شد و پس از پیاده شدن و ویراستاری در اختیارم قرار می‌گرفت، ‌و گاه شخصاً خلاصه شنیده‌ها را یادداشت می‌کردم.
مجموعه‌ای که هم اکنون با نام «خاطرات آموزنده» آماده انتشار گردیده است، بیشتر به این دسته از خاطره‌ها اختصاص دارد که در پنج فصل تقدیم علاقه‌مندان می‌گردد:


خاطره‌های آموزنده
  • نام منبع :
    خاطره‌های آموزنده
    تعداد جلد :
    1
    ناشر :
    دارالحدیث
    محل نشر :
    قم
    تاریخ انتشار :
    1391
    نوبت چاپ :
    اول
تعداد بازدید : 325366
صفحه از 371
پرینت  ارسال به