تاريخ : شنبه 1392/4/1 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 27764
چاپ یازدهم «منتخب میزان الحکمه» منتشر شد

چاپ یازدهم «منتخب میزان الحکمه» منتشر شد

اين کتاب گزیده‌ای مشتمل بر مهم‌ترین مدخل‌های میزان الحکمه بوده که در قالب ۴۱۹ عنوان اصلی و هزار و ۹۰۰ عنوان فرعی گردآوری و منتشر شده است.

اين کتاب گزیده‌ای مشتمل بر مهم‌ترین مدخل‌های میزان الحکمه بوده که در قالب ۴۱۹ عنوان اصلی و هزار و ۹۰۰ عنوان فرعی گردآوری و منتشر شده است.

به گزارش پایگاه حدیث نت، قطع رحلی و تک جلدی این کتاب به زبان های عربی ـ فارسی دارای موضوعات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و تربیتی بوده و بیشتر رویکرد آن اخلاقی و تربیتی است.

کسانى‌ که علاقه‏مند به آگاهى از پاره‏اى معارف درخشان اسلام هستند، می‌توانند از این کتاب در سفرها و به ویژه سفرهاى تبلیغى بهره بگیرند.

شش هزار حدیث در این کتاب در قالب عناوین اصلی مانند ایثار، آخرت، امامت، اذان، آرزو، توبه، خدمت‌رسانی به دیگران، خشوع، بردباری، امید، مهربانی، ازدواج، نماز، صدقه، معاشرت، خداشناسی، قضا و قدر و قرآن مطرح شده است.

کتاب منتخب میزان‌الحکمه تاکنون به زبان هایی مانند فارسی، تاجیکی، سواحلی، مالایایی، انگلیسی، فرانسه و اسپانیولی ترجمه و منتشر شده است.

کتاب منتخب میزان‌الحکمه تالیف آیت‌الله ری‌شهری از سوی گروه ترجمه پژوهشکده علوم و معارف حدیث به زبان بوسنیایی ترجمه و از سوی انتشارات جامعة المصطفی العالمیه و مؤسسه ملاصدرا در کشور بوسنی و هرزگوین منتشر شده است.

چاپ یازدهم کتاب منتخب میزان الحکمة به زبان عربی با نام «موسوعة ميزان الحكمة» منتشر شده است.

كتاب «منتخب ميزان الحكمة» تاليف آية الله محمدی ری شهری تلخيص سید حميد حسينی و ترجمه حميرضا شيخی در قطع رحلی جلد سخت در ۶۶۷ صفحه و بهای ۳۰ هزار تومان توسط سازمان چاپ و نشر دارالحديث صورت گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهيه اين كتاب به زبان‌های فارسی، عربی، انگليسی و سيريليك و ديگر آثار مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث، می توانند به نمايشگاه دائمی دارالحديث به نشانی قم ميدان شهدا روبروی اداره برق مراجعه كنند

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :