تاريخ : یکشنبه 1392/12/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29799
چاپ 350 عنوان کتاب توسط انتشارات دارالحدیث

چاپ 350 عنوان کتاب توسط انتشارات دارالحدیث

معاون فرهنگی، ارتباطات و بین‌الملل موسسه دارالحدیث از چاپ ۳۵۰ عنوان کتاب توسط انتشارات دارالحدیث خبر داد.

به گزارش پایگاه حدیث نت، حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به انتشارات دارالحدیث اظهار کرد: این بخش به کار چاپ، نشر و توزیع محصولات موسسه و دیگر آثار مربوط به علوم حدیث اهتمام دارد.
وی خاطرنشان کرد: این انتشارات تاکنون بیش از ۳۵۰ عنوان کتاب در بیش از ۶۰۰ جلد منتشر کرده است.
معاون فرهنگی، ارتباطات و بین‌الملل موسسه دارالحدیث با اشاره به برخی از کتاب‌های منتشر شده موسسه دارالحدیث گفت: این کتاب‌ها حاصل تلاش پژوهشگران دارالحدیث بوده که از جمله آنها می‌توان به دانشنامه ۱۶ جلدی قرآن و حدیث اشاره کرد که چاپ مجلدات دیگر این کتاب ادامه داشته و به زودی به عنوان یکی از بزرگترین دانشنامه‌های قرآن و حدیث به جامعه اسلامی عرضه می‌شود.
وی موسوعه معارف اهل بیت(ع)، حکم النبی، کافی در ۱۵ جلد، دانشنامه امام حسین(ع) در ۱۴ جلد، دانشنامه امام علی(ع) در ۱۴ جلد، دانشنامه عقاید اسلامی در ۱۰ جلد و منتخب میزان الحکمه در دو جلد را از دیگر آثار منتشر شده موسسه ذکر کرد.
سبحانی‌نیا با بیان اینکه دارالحدیث به موفقیت‌های علمی نیز دست پیدا کرده است گفت: کتاب کافی برگزیده کتاب سال حوزه، کتاب دانشنامه امیرالمومنین(ع) برگزیده کتاب سال ولایت و کتاب اسباب اختلاف الحدیث کتاب سال حوزه شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی lib تندیس زرین دومین جشنواره ملی رسانه دیجیتال را کسب کرده است

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :