تاريخ : یکشنبه 1392/12/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29897
برگزاری مسابقه کتابخوانی «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث»‌

برگزاری مسابقه کتابخوانی «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث»‌

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از برگزاری مسابقه کتابخوانی «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» ویژه ایام نوروز خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگارفارس در قمبا اشاره به برنامه‌های ایام نوروز موسسه دارالحدیث اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که با آستان مقدس حضرت معصومه(س)، صورت گرفته در ابتدای سال جدید مؤسسه دارالحدیث در نمایشگاه  نوروزی حرم حضرت معصومه(س) شرکت می‌کند.

وی عنوان داشت: این نمایشگاه از ۲۹ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ در پارکینگ شرقی حرم کریمه اهل بیت(س) برپا می‌شود و پذیرای زائران و مجاوران حرم مطهر است.

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه دو غرفه برپا می‌شود، که یکی از غرفه‌ها اختصاص به انتشارات مؤسسه دارد و در آن آثار چاپ شده با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد.

وی عنوان داشت: غرفه دیگر اختصاص به معرفی مؤسسه دارد که در این غرفه ارائه بروشورها، کتاب‌ها، نرم‌افزارها، فعالیت‌ها و بخش‌های پژوهشی و آموزشی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث در دستور کار قرار دارد.

سبحانی‌نیا ادامه داد: اطلاع‌رسانی در زمینه ثبت‌نام دانشگاه قرآن و حدیث و معرفی دو محصول حدیثی «سالنامه نور ۱۳۹۳» و «مؤمن دارا و ندار» از موارد دیگری است که در این غرفه ارائه می‌شود.

وی با اشاره به هدف از حضور موسسه دارالحدیث در نمایشگاه کتاب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: حضور در این نمایشگاه با هدف معرفی آثار و شرح فعالیت‌های مؤسسه به دوستداران و علاقه‌مندان مکتب اهل بیت(ع) صورت می‌گیرد.

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از برگزاری مسابقه کتابخوانی در ایام نوروز خبر داد و افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه پس از مطالعه کتاب ارزشمند «تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث» به هشت پرسش پیرامون کتاب از طریق ارسال پیامک، به شماره ۱۰۰۰۰۰۹۰۱۰ پاسخ می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب تحکیم خانواده از نگاه قرآن و حدیث و پرسش‌های مربوط به کتاب در غرفه دارالحدیث و نمایندگی انتشارات دارالحدیث در جوار آستان حضرت عبدالعظیم(ع) ارائه می‌شود.

سبحانی‌نیا عنوان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه به نشانی www.hadith.net از منبع مسابقه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این مسابقه از اول تا سی و یکم فروردین سال ۹۳ فرصت دارند در مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین‌الملل مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث یادآور شد: قرعه‌کشی یازدهم اردیبهشت سال ۹۳ همزمان با میلاد امام محمد باقر(ع) در پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه دارالحدیث اعلام می‌شود و به ۱۴ نفر از کسانی که به این مسابقه پاسخ صحیح بدهند، ۱۴ سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

« سوالات مسابقه »

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :