تاريخ : دوشنبه 1393/1/18 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 29934
با اتکا به عنایات پروردگار با عزم جدی و مدیریت جهادی، فعالیتهای فرهنگی مؤسسه را توسعه خواهیم داد

با اتکا به عنایات پروردگار با عزم جدی و مدیریت جهادی، فعالیتهای فرهنگی مؤسسه را توسعه خواهیم داد

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سبحانی نیا در جمع همکاران خود در معاونت فرهنگی دارالحدیث با اشاره به نام گذاری سال 93 توسط مقام معظم رهبری گفت: فرهنگ، به عنوان نقطه کلیدی و محوری مورد عنایت مقام معظم رهبری قرار گرفته و خدا را شاکریم که در حوزه فرهنگی در این مؤسسه نورانی خدمت می کنیم.

به گزارش پایگاه حدیث نت، اولین نشست معاون فرهنگی، ارتباطات و امور بین الملل دارالحدیث با حضور دست اندرکاران این معاونت در سال ۱۳۹۳، هجدهم فروردین ماه در سالن جلسات مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، برگزار شد.
در ابتدای این نشست، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سبحانی نیا ضمن تبریک سال جدید، همت و تلاش مضاعف آنان را در جهت شکوفایی هرچه بیشتر فعالیتهای فرهنگی مؤسسه با اتکا به معارف بلند قرآن و حدیث خواستار شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت رسالت خاص معاونت فرهنگی، در سال ۹۳ با اتکا به عنایات پروردگار و عزم جدی شما دوستان و همکاران گرامی و مدیریت جهادی مسئولان، فعالیتهای فرهنگی مؤسسه را توسعه کمی و کیفی خواهیم داد.
حجت الاسلام سبحانی نیا اظهار داشت: ظرفیت های معاونت فرهنگی در برنامه توسعه ساختاری معاونت گسترش پیدا خواهد کرد. وی همچنین اجرایی شدن طبقه بندی مشاغل در سال جاری را به حاضران نوید داد.
وی بیان داشت: مخاطبان معاونت فرهنگی، تمام اقشار جامعه ، اعم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان و زن و مرد هستند و ثمره فعالیت های این بخش می تواند حتی به خارج از مرزها نیز راه یابد.
در ادامه همکاران بخش معاونت فرهنگی به ارائه پیشنهادات و نظرات خود پرداختند و شرح شغل و فرایند اجرایی وظایف، طرح انتشار کتاب حدیث محور به زبان انگلیسی و عربی همچنین نیازسنجی در زمینه نشر معارف اهل بیت(ع) و تقویت و نیز توسعه فرایند اطلاع رسانی اخبار پیشهاد شد.
دکتر سبحانی نیا در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله در سال جدید با عزم جدی فعالیت های فرهنگی را دو چندان انجام دهیم و سال با برکت همراه با موفقیت چشمگیر، پیش رو داشته باشیم.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :