تاريخ : سه شنبه 1393/3/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 30310
دسترسی به عناوین کتابهای 400کتابخانه در پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران

دسترسی به عناوین کتابهای 400کتابخانه در پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران از عضویت 404 کتابخانه در قالب کتابخانه‌های تخصصی، دانشگاهی، حوزوی و عمومی در پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احسان سرخه‌ای در گفت‌وگو با پایگاه حدیث نت با اشاره به فعالیت پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران اظهار کرد: کتابخانه تخصصی امام حسین (علیه السلام) قم؛ کتابخانه تخصصی فقه و اصول مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم السلام)؛ کتابخانه حوزه علمیه فیضیه مازندران  و كتابخانه آیت الله العظمی آخوند ملا علی همدانی (ره) به تازگی به عضویت پایگاه اطلاع رسانی کتابخانه های ایران درآمده اند.

مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران با بیان اینکه ۱۰میلیون و ۳۳۵هزار عنوان کتاب در این پایگاه اطلاع‌رسانی معرفی شده است گفت: معرفی محتویات کتابخانه‌های عضو مهم‌ترین هدف پایگاه اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های ایران است.

وی با اشاره به ارائه قفسه مجازی به عنوان امکانات دیگر پایگاه کتابخانه‌های ایران گفت: کتاب‌های موجود در این بخش در قفسه کتابخانه نمایش داده می‌شود که این امر امکان مشاهده کتاب‌ها با موضوع مشابه را میسر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرخه‌ای خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این پایگاه زمینه استفاده محققان، پژوهشگران و اندیشمندان از منابع کتابخانه‌های شهرهای مختلف کشور را فراهم می‌کند تا با فراغت بیشتری به کارهای پژوهشی بپردازند.

وی ادامه داد: در این پایگاه امکان جست‌وجوی ساده و پیشرفته برای دسترسی به مطالب و منابع مورد نیاز امکان‌پذیر بوده و کاربران از طریق این پایگاه به راحتی می‌توانند به منابع مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

علاقه‌مندان از طریق پایگاه‌ اطلاع‌رسانیwww.lib.irمی‌توانند به اطلاعات مورد نیاز در زمینه کتاب‌های موجود در کتابخانه‌ها دست پیدا کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :