تاريخ : پنج شنبه 1393/3/29 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 30452
تمديد مهلت ارسال آثار به ششمین جشنوارة بین‌المللی كتاب سال رضوي

تمديد مهلت ارسال آثار به ششمین جشنوارة بین‌المللی كتاب سال رضوي

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب كتاب سال رضوي تا 30 مردادماه سال جاری تمدید شد.

به گزارشروابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي، دبیر اجرایی ششمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب كتاب سال رضوي با بيان اين مطلب گفت:
«با توجه به درخواست برخی از پژوهشگران، نویسندگان، ناشران و علاقه‌مندان به شرکت در ششمین جشنوارة انتخاب کتاب سال رضوی، مدّت ارسال آثار تا ۳۰ مردادماه تمدید شد و بر اساس این، تمامی علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا تاریخ فوق به دبیرخانة این جشنواره ارسال کنند».
مهدی قیصری نیک خاطرنشان کرد: «تاکنون آثار ارزشمندی از سوی نویسندگان، ناشران و سازمان‌های علمی و پژوهشی داخلی و خارجی به دبیرخانة ششمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی رسیده است».
وی با بیان این که ششمین جشنوارة بین‌المللی انتخاب کتاب سال رضوی، در چهار بخشِ کتاب، پایان‌نامه، ناشر و آثار شایستة چاپ برگزار می‌شود، تصریح کرد:
«آثار ارسالي در هر يک از بخش‌هاي چهارگانه، باید در یکی از دو موضوعِ امام رضا علیه‌السلام و خاندان آن حضرت (حضرت جوادالائمه، حضرت حسين بن موسي‌الکاظم، حضرت احمد بن موسي‌الکاظم [‌شاه‌چراغ‌] علیهم‌السلام و حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها) بوده و طي سال‌هاي ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ منتشر شده باشند».
نويسندگان، ناشران و علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت اين جشنواره به نشانيhttp://ketabsal.aqlibrary.irمراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :