تاريخ : یکشنبه 1393/5/26 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 33987
میزگرد در زمینه مباحث محتوایی و سبک زندگی امام رضا (ع)

میزگرد در زمینه مباحث محتوایی و سبک زندگی امام رضا (ع)

معاون فرهنگی،‌ ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث گفت: در صورتی که رسانه ملی اعلام آمادگی کند میزگردهایی در زمینه مباحث محتوایی و سبک زندگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی‌نیا ظهر امروز در نشست مسئولان برگزاری همایش حدیث رضوی که در سالن همایش موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار شد، با اشاره به برخی از مشکلات برگزاری همایش اظهار کرد: موضوع این همایش بیشتر به صورت تخصصی مطرح شده بود و حتی می‌توان در این زمینه عنوان کرد که موضوع همایش به صورت فوق تخصصی بود.
وی خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر از استادان شاخص در قم و خارج از قم شناسایی شدند و به صورت تلفنی و مکاتبه‌ای با آنها تماس برقرار شد تا سفارش مقاله صورت گیرد.
معاون فرهنگی،‌ ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث عنوان کرد: موضوع این همایش به صورت تخصصی بیان شد در صورتی که برای موضوعات تخصصی، زمان فراوانی نیاز است تا بتوان مقاله‌ای کیفی تدوین کرد.
وی تصریح کرد: تلاش‌های لازم صورت می‌گیرد که با توجه به تخصصی بودن موضوع همایش، مجموعه مقالات همایش دارای امتیاز علمی و پژوهشی شود و با دریافت مجوز علمی پژوهشی به چاپ برسد.
سبحانی‌نیا خاطرنشان کرد: در زمینه برگزاری همایش مشکل خاصی وجود ندارد و مقالات بر اساس مراحل تعیین شده ارزیابی می‌شوند.
وی یادآور شد: تعدادی کتاب مربوط به همایش تا زمان همایش چاپ شده و رونمایی و عرضه خواهد شد.
معاون فرهنگی،‌ ارتباطات و امور بین‌الملل موسسه دارالحدیث عنوان کرد: امکان هماهنگی با استادان وجود دارد و در صورتی که رسانه ملی اعلام آمادگی کند میزگردهایی در زمینه مباحث محتوایی و سبک زندگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :