تاريخ : سه شنبه 1393/6/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 34429
تجدید چاپ کتاب«امام رضا(ع) و زندگی» در 500 هزار نسخه

تجدید چاپ کتاب«امام رضا(ع) و زندگی» در 500 هزار نسخه

با گذشت یک ماه از چاپ نخست، کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» به سفارش ستاد دائمی جشن های دهه کرامت برای سومین بار در 500 هزار نسخه توسط «به نشر» تجدید چاپ شد.

به گزارش روابط عمومی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوي)، با نظر به بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با موضوع سبک زندگی به عنوان یکی از موضوعات مهم و ابزار اصلی تمدن سازی اسلامی، توجه به سیره و سلوک ائمه معصومین (ع) از جایگاه ویژه و روزافزونی در میان تمام اقشار جامعه برخوردار شده است.
بر این اساس و با وجود نیاز جامعه در افزایش معرفت نسبت به شیوه رفتاری اهل بیت (ع)، کتاب«امام رضا(ع) و زندگی»توسط انتشارات آستان قدس رضوی به چاپ رسید که با توجه به استقبال مردمی در سراسر کشور، این کتاب با گذشت یک ماه از چاپ نخست و انتشار آن، برای دوره سوم تجدید چاپ شد.
این کتاب که به عنوان مرجع اصلی مسابقات دهه کرامت از جانب ستاد دائمی جشن های دهه کرامت آستان قدس رضوی انتخاب شده است، در نوبت سوم با شمارگان ۵۰۰هزار نسخه به چاپ رسید که منبع اصلی مسابقه برای زائران و مجاوران می باشد.
کتاب«امام رضا(ع) و زندگی»نوشته مهدی غلامعلی مجموعه ای از احادیث ارزشمند امام رضا(ع) در ارتباط با سیره و سبک زندگی رضوی برای اثبات امامت و جایگاه والای ایشان را دربر می گیرد.
در این اثر از کتاب‌های معتبری همچون کتاب «شریف الکافی(اثر شیخ کلینی)»، عیون اخبارالرضا(ع) (اثر شیخ صدوق)، الارشاد(اثر شیخ مفید) و بحارالانوار(اثر علامه مجلسی) به همراه نیم‌نگاهی به آثار معاصر نظیر کتاب«مستندالرضا(ع) اثر عزیزالله عطاردی» برای هرچه بیشتر فراهم آوردن آشنایی با سبک زندگی رضوی بهره گیری شده است.
شایان ذکر است علاقه مندان به تهیه کتاب«امام رضا(ع) و زندگی»و همچنين سایر کتاب های به نشر(انتشارات آستان قدس رضوي) می توانند به همین سایت و یا فروشگاه های مشهد و نمايندگي های سراسر کشور مراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :