تاريخ : سه شنبه 1394/6/3 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 44671
اندیشه اهل بیت (ع) در حل مشکلات تفسیری

اندیشه اهل بیت (ع) در حل مشکلات تفسیری

کتاب «فکر أئمة أهل البیت(ع) فی حل الاشکالات التفسیریة للنص القرآنی»(اندیشه اهل بیت(ع) در حل مشکلات تفسیری متن قرآن) در کربلای معلی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «آستان مقدس حسینی»، این کتاب به قلم «سیروان عبدالزهرة‌ الجنابی»، استاد دانشکده فقه دانشگاه کوفه نگاشته شده و به کوشش مرکز مطالعات و پژوهش‌های «کربلاء» وابسته به آستان مقدس حسینی منتشر شده است.
این مرکز همچنین اخیرا، مجموعه‌ای از کتاب‌های علمی، ادبی و تاریخی به‌منظور غنی کردن کتابخانه آستان مقدس حسینی و استفاده پژوهشگران و دانشجویان و طلبه‌های حوزوی از این منابع منتشر کرده است.
کتاب «البیوتات الادبیة فی کربلاء»(مراکز ادبی کربلا) نوشته «موسی ابراهیم الکرباسی»، کتاب «الاقتصاد الاسلامی والفقر»(اقتصاد اسلامی و فقر) و کتاب «مسیرة الامام الحسین(ع) الى کربلاء؛ دراسة تحلیلة»(بررسی تحیلی مسیر امام حسین(ع) تا کربلا) توسط احمد علیوی صاحب از پژوهشگران دینی عراق از جمله کتاب‌هایی است که به تازگی توسط این مرکز منتشر شده است.
گفتنی است، مرکز مطالعات وپژوهش‌‌های «کربلاء» تمامی انتشارات خود را در کتابخانه‌ وابسته به آستان مقدس حسینی و نیز کتابخانه شبعه اطلاع‌رسانی این آستان برای سهولت استفاده و در دسترس بودن آنها درمعرض دید عموم قرار داده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :