تاريخ : یکشنبه 1394/9/8 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 47020
کتاب «جاذبه حسینی» منتشر شد

کتاب «جاذبه حسینی» منتشر شد

همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، کتاب «جاذبه حسینی» - سخنان رهبر معظم انقلاب درباره «اربعین» و «حضرت زینب(س)» - از سوی انتشارات انقلاب اسلامی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با فرارسیدن اربعین شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه‌السلام)، کتاب «جاذبه‌ حسینی» را منتشر کرد.
این کتاب به همین مناسبت به مدت چهار روز با تخفیف 30 درصد عرضه می‌شود.

مجموعه‌ حاضر، رهنمودهای ارزشمند رهبر معظّم انقلاب از سال 1357 تا 1390 در دو موضوع «زینب کبری(سلام‌الله‌علیها)» و «اربعین» است که از کتاب «آفتاب در مصاف» استخراج شده است.

با عنایت به این که ایّام پایانی ماه صفر در لسان مقام عظمای ولایت به عنوان روزهای زینب کبری(سلام‌الله‌علیها) معرفی شده و از سوی دیگر این ایّام، مزیّن به مناسبت اربعین سیّدالشّهدا(علیه‌السّلام) است که به تعبیر رهبر معظّم انقلاب، آغاز دلربایی حسینی، احیای یاد کربلا و پایه‌گذاری یاد نهضت حسینی است، در این مجموعه سعی شده است که مطالب مرتبط با هر دو موضوع، تدوین و در آستانه این ایام به زینت طبع آراسته شود. ناگفته پیداست که بخش معظّمی از محتوای این دو موضوع ارتباط مفهومی صریح و کاملی با یکدیگر دارند، بنابراین تجمیع و ارائه آنها در یک مجموعه حائز اولویت بوده است.

کتاب حاضر در سه فصل «زینب کبری(سلام‌الله‌علیها)»، «اربعین» و «شرح فرازهایی از زیارت اربعین» و به شیوه‌ سیر تاریخی تدوین شده است. توضیح اینکه در هر فصل، سخنرانی‌های مرتبط با موضوع به ترتیب تاریخ بیانات و با حذف مطالب غیر مرتبط احتمالی و همچنین با درج تیترهای مبیّن شاکله‌ کلّی بیانات و چکیده‌های محتوا ارائه شده‌اند. در پایان نیز فهرستی از تیترها و چکیده‌های موجود در متن اثر در کنار کتابنامه‌ مستندات درج شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب اینجا را کلیک کنند و همچنین می‌توانند عدد 16 را به سامانه پیامکی 100020120 ارسال کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :