تاريخ : دوشنبه 1394/9/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 47337
بیست‌و‌چهارمین اجلاس سراسری نماز اعلام فراخوان داد

بیست‌و‌چهارمین اجلاس سراسری نماز اعلام فراخوان داد

بیست‌و‌چهارمین اجلاس سراسری نماز در محورهایی نظیر ایده­‌ها و تجربیات موفق در توسعه و ترویج فرهنگ نماز و بهترین شیوه­‌های دعوت به نماز در نسل نو همراه با تشویق به طرح ایده‌های تجربیات مؤفق در نماز اعلام فراخوان داد.

ه گزارش خبرگزاری فارس، ستاد اقامه نماز همزمان با برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و سنجش دستاوردها» به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر ضرورت سنجش و محاسبه‌ واقع‌بین و خردمندانه تلاش‌های صورت گرفته در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز، فراخوان ایده و الگوهای موفق و فعالیت­‌های مؤثر در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز برگزار می‌کند.

کلیه صاحب‌نظران و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در محورها و موضوعاتی نظیر ایده­‌ها و تجربیات موفق در توسعه و ترویج فرهنگ نماز، مسئولان و مدیران موفق و نمونه در زمینه اقامه نماز، بهترین شیوه­‌های دعوت به نماز در نسل نو، مساجد الگو و موفق در جذب نوجوانان و جوانان، فناوری­‌های نوین در آموزش نماز، پژوهش­‌ها و پایان نامه­‌های کاربردی و میدانی در زمینه نماز و الگوهای مردمی یاوران‌نماز به دبیرخانه بیست‌و‌چهارمین اجلاس سراسری نماز ارسال کنند.

همچنین شرکت‌کنندگان می‌تواننند ایده‌های تجربیات موفق خود را به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان ایتالیا پلاک ۹۸ ستاد مرکزی اقامه نماز –طبقه چهارم- دبیرخانه اجلاس و یا به پست الکترونیکی @namaz.irEjlas۲۴ ارسال کنند.

درج مشخصات صاحب ایده شامل نام و نام‌خانوادگی، شماره تلفن تماس و پست الکترونیکی الزامی است، همچنین مهلت ارسال آثار ۲۰ دی ماه جاری بوده و زمان اعلام نتایج هفته اول بهمن ماه از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اجلاس با شماره‌های ۸۸۹۹۵۱۳۹ - ۸۸۹۹۵۸۷۸ - ۰۲۱ تماس بگیرند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :