تاريخ : شنبه 1394/10/5 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 47697
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه قرآن و حدیث

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه قرآن و حدیث

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد.

دکترهادی حجتدر گفتگو با خبرنگارپایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، در خصوص شرایط ثبت نام آزمون سراسری در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اظهار داشت: دانشگاه قرآن و حدیث با پنج هزار دانشجو و ۱۶ سال سابقه آموزش، کسب رتبه نخست کشوری در میزان قبولی دانش آموختگان مقطع کارشناسی در کارشناسی ارشد مجموعه علوم قرآن و حدیث جزء موفق ترین آموزشگاه های علمی کشور در رشته های علوم انسانی و اسلامی می باشد.

وی تصریح کرد: علوم حدیث گرایش های کلام و عقاید، اخلاق، رشته علوم و معارف نهج البلاغه، رشته تفسیر روایی و رشته ارتباطات گرایش حج و زیارت، روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا از جمله رشته های آزمون سراسری مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

دکتر حجت بیان داشت: ۵۰۰۰ نفر دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث مشغول به تحصیل هستند که اکثر آنها را دانشجویان مجازی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تشکیل می‌دهد، بر اساس آخرین آمار برای آزمون سال ۹۳ سازمان سنجش، این دانشگاه با ۴۷ درصد قبولی در آزمون کارشناسی به کارشناسی ارشد رتبه اول میزان قبولی دانشجویان کارشناسی ارشد را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

وی تاکید کرد: دانشجویان برای شرکت در دوره های حضوری مقاطع کارشناسی بایستی از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش کشور از تاریخ ۱۹ بهمن الی ۲۸ بهمن ماه سال جاری اقدام به ثبت نام نمایند، همچنین متقاضیان دوره های کارشناسی ارشد نیز ثبت نام تکمیلی از ۱۶ آذر الی ۲۲ آذره ماه سال جاری انجام شد و علاقه مندان به شرکت در دوره دکتری در دو نوبت،  از ۶ دی الی ۱۵ دی ماه سال جاری و یا نوبت دوم ثبت نام  در مرداد ماه سال آینده می توانند مدارک خود را تکمیل نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از منابع و تاریخ آزمون سراسری به پایگاه اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی در پایان ابراز داشت: جذب بدون آزمون دانشجو بر اساس شرط معدل در مقطع کارشناسی، در مجموع ۹ رشته و گرایش برای دوره‌های حضوری در قم و اصفهان انجام می‌شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :