تاريخ : چهارشنبه 1394/10/23 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 48334
مراقبت از حضور نفوذی ها در نهادهای مقدس نیازمند نهایت دقت است

مراقبت از حضور نفوذی ها در نهادهای مقدس نیازمند نهایت دقت است

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام گفت: باید در همه نهادها و سازمان ها مراقبت از حضور نفوذی ها صورت گیرد، اما در نهادهای مقدس که ارتباط بیشتری با نظام اسلامی دارند، باید نهایت دقت را بکار برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام گفت: باید در همه نهادها و سازمان ها مراقبت از حضور نفوذی ها صورت گیرد، اما در نهادهای مقدس که ارتباط بیشتری با نظام اسلامی دارند، باید نهایت دقت را بکار برد تا مطامع بدخواهان و دشمنان نظام برای سوء استفاده و اعمال دشمنی های خود مجال تحقق نیابد.

آیت الله محمدی ری شهریدر دیدار با مجموعه اعضاء گزینش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، با بیان روایات و آیات مربوط به ماجرای حضرت موسی(ع) و حضرت شعیب (ع) در قرآن گفت: دو صفت «قوی» و «امین» اصلی ترین ویژگیهای کارگزار شایسته است و باید خدمتگزاران همه اماکن و نهادهای مقدس نظام نیز علاوه بر برخورداری از تخصص و قوت لازم، امین و مورد اعتماد باشند.

آیت الله محمدی ری شهری با تشکر از همه اعضاء گزینش خصوصا مجموعه خدمتگزاران افتخاری، از گزارش ارائه شده در ابتدای مراسم اظهار رضایت نموده و گفت: باعث خوشحالی است که افراد قوی و امین و کارآمد در آستان مقدس امور مربوط به گزینش را بعهده دارند.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث گفت: در عین اینکه باید مراقب حضور نفوذی ها بود، همچنین باید به جد مراقب باشیم که برای پیدا کردن افراد نفوذی و با بررسی توانایی افراد دیگر، کسی حق آشکار سازی مشکل و ضعف پنهانی دیگران و یا بردن آبروی کسی را ندارد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام همچنین خطاب به همکاران افتخاری مجموعه گزینش گفت: امیدوارم خدای متعال این خدمات را سرمایه های جاوید زندگی و از ذخائر معنوی خود در زندگی شما قرار دهد.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث همچنین خدمت افتخاری در آستان مقدس را از مصادیق بارز کار برای خدا برشمرد و افزود: این اقدام ارزشمند، قابل ارزش گذاری با مسایل مادی نیست که انسان در کارش هیچ انگیزه ای غیر از خدا نداشته باشد و باید قدردان این موقعیت بود و در قبال آن شکر نعمت را بجای آورد.

مدیران و اعضاء گزینش آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام با آیت الله محمدی ری شهری دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی این واحد به تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ارائه شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :