تاريخ : شنبه 1394/11/10 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 48888
انتخابات، رکن اساسی در نظام اسلامی است و جمهوریت نظام  با حضور مردم محقق می گردد

انتخابات، رکن اساسی در نظام اسلامی است و جمهوریت نظام با حضور مردم محقق می گردد

حجت الاسلام و المسلمین قائمی گفت: هفتم اسفند ماه دو انتخابات مهم مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزار می شود و ما نیز باید به سهم خود در جهت پرشور برگزار شدن این دو انتخابات ادای تکلیف کنیم.

به گزارش روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث؛ حجت الاسلام و المسلمین قائمی که در جمع اعضای ستاد فعالیت های انتخاباتی پردیس تهران سخن می گفت؛ با اشاره به این مطلب افزود: هفتم اسفند ماه دو انتخابات مهم مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزار می شود و ما نیز باید به سهم خود در جهت پرشور برگزار شدن این دو انتخابات ادای تکلیف کنیم.

وی  با استناد به فرمایش حضرت علی(ع) که می فرمایند سزاوار است انسان بر خود اشراف داشته باشد و همیشه مراقب قلب و نگهداری از زبان باشد گفت: انسان باید در فعالیت های سیاسی و اجتماعی همواره از خود مراقبت کند تا به گناه آلوده نشود.

رییس پردیس تهران به فضای انتخابات در کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه در ایام انتخابات غیبت، تهمت و بد گویی رواج پیدا می کند و برخی افراد مرتکب گناه می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خط قرمز ما در این عرصه باید حفظ آبرو و حیثیت افراد باشد و این امر مهم در مجموعه آموزش عالی باید بهتر رعایت شود.

وی با اشاره به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: ان شاءالله مقدماتی فراهم شود تا آنچه که مورد نظر حضرت امام خمینی(ره) بود و در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید می شود و آن حضوری حداکثری واجدین شرایط پای صندوق های رای است تحقق یابد و این حضور حداکثری به نفع نظام اسلامی است.

رییس پردیس تهران از اعضای این ستاد خواست ابتدا معیارها و اصول انتخاب صحیح را برای خود مشخص کنند و سپس آن را برای دیگران بیان نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین قائمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این دانشگاه نسبت به هیچ فرد و گروهی نظری ندارد و یقین دارد دانشجویان با بلوغ سیاسی که دارند می توانند نمایندگان اصلح را انتخاب کنند.

رییس پردیس تهران در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که اعضای ستاد فعالیت های انتخاباتی در پردیس تهران بتوانند وظیفه خود را در پرشور برگزار شدن انتخابات به نحو احسن ادا کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :