تاريخ : سه شنبه 1394/12/4 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 49499
مردم تحت تاثیر القائات رسانه های بیگانه قرار نخواهند گرفت

مردم تحت تاثیر القائات رسانه های بیگانه قرار نخواهند گرفت

آیت الله محمدی ری شهری در گفت و گویی در خصوص دخالت های مرموز رسانه های بیگانه در مسایل مربوط به انتخابات اخیر تاکید کرد: مردم ما آگاهتر از آن هستند، که تحت تاثیر القائات رسانه های بیگانه قرار گیرند و خواست دشمنان انقلاب را تامین کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، آیت الله محمدی ری شهری در گفت و گویی در خصوص دخالت های مرموز رسانه های بیگانه در مسایل مربوط به انتخابات اخیر تاکید کرد: مردم ما آگاهتر از آن هستند، که تحت تاثیر القائات رسانه های بیگانه قرار گیرند و خواست دشمنان انقلاب را تامین کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام اظهار امیدواری کرد: مردم سراسر ایران، هفتم اسفند، با الهام از رهنمودهای اخیر رهبرمعظم انقلاب با وحدت کلمه، حماسه دیگری خلق نموده و بار دیگر دشمنان انقلاب اسلامی را ناکام خواهند کرد، تا پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تقویت گردد.


جوابیه آیت الله محمدی ری شهری به نامه ای با امضای جمعی از دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث در خصوص شرکت در انتخابات

دانشجویان عزیز دانشگاه قرآن و حدیث

امروز نامه ای با امضای جمعی از دانشجویان دانشگاه قرآن و حدیث را خطاب به اینجانب ملاحظه کردم که در آن درخواست کرده بودید در رابطه با توصیه رسانه های بیگانه در مورد رأی ندادن به شماری از بزرگان نظام اظهار نظر نمایم.

ضمن تشکر از محبت عزیزان لازم می دانم به چند نکته اشاره کنم:

۱ ) اصولاً ورود اینجانب به عرصه انتخابات خبرگان با دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود.
۲ ) علاقه مندان به نظام اسلامی حساسیت ویژه ای نسبت به پیام رسانه های بیگانه دارند و همانطور که قبلاً اعلام کرده ام در جهت خلاف خواسته های آنان عمل خواهند کرد.
۳ ) تشدید اختلافات داخلی مهم ترین آرزوهای دشمنان انقلاب است که همه ما باید از آن اجتناب کنیم به ویژه در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامیده شده است.

امیدوارم با پیروی کامل از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری ملت ما در هفتم اسفند حماسه ای باشکوه تر از حماسه های گذشته را رقم بزند.

محمدی ری شهری

۱۳۹۴/۱۲/۴

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :