تاريخ : سه شنبه 1395/1/24 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 50239
اندوخته های خود را در جهت احیای ارزش های اسلامی به کار گیرید.

اندوخته های خود را در جهت احیای ارزش های اسلامی به کار گیرید.

آیت الله محمدی ری شهری در دیدار جمعی از دانشجویان پردیس تهران: امیدوارم این حرکت شما ادامه یابد و بتوانید اندوخته های خود را در جهت احیای ارزش های اسلامی که زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است به کار گیرید.

در این دیدار که پیش از ظهر روز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه برگزار شد، آیت الله محمدی ری شهری گفت: انتخاب این رشته توسط شما از عنایات حضرت حق به شما بوده است.

به گزارش روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث؛ ایشان در دیدار جمعی از دانشجویان پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث ؛ پس از تسلیت شهادت حضرت امام هادی علیه السلام، اعیاد رجب و سال جدید و میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد امسال برای همه و به خصوص خواهران دانشجویی که در خدمت قرآن و حدیث هستند سال خوبی باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در ادامه سخنان خود با استناد به روایتی از پیامبرگرامی اسلام(ص) تصریح کرد:
اگر کسی درحال یادگیری علم برای احیای اسلام باشد و مرگش فرا برسد، اگر نیت و قصد قربت و انگیزه الهی داشته باشد، مقامی بعد از مقام پیامبری دارد؛ و شما می توانید به نسبت توان و استعداد خود مشمول این حدیث نبوی باشید.

رییس دانشگاه قرآن و حدیث در ادامه سخنان خود اظهار کرد: امیدوارم این حرکت شما ادامه یابد و بتوانید اندوخته های خود را در جهت احیای ارزش های اسلامی که زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است به کار گیرید.

رییس موسسه علمی، فرهنگی دارالحدیث در توصیه ای به دانشجویان گفت: مطالعات خود را از همین ابتدای کار در جهت مباحثی قرار دهید که مورد نیاز جامعه و به خصوص نسل جوان قرار گیرد و بتوانید  ارزش های دینی و الهی را در جامعه احیا کنید.

آیت الله ری شهری در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد:
البته در مسیر حرکت شما مشکلاتی وجود دارد که می توانید با مقاوم سازی خود و موضع گیری صحیح، در برابر مشکلات، بر آن ها فایق آیید.

در آغاز این دیدار، دانشجویان پردیس تهران در فضایی صمیمی و بدون واسطه نقطه نظرات خود را درباره مسایل دانشگاه قرآن وحدیث در حضور حضرت آیت الله ری شهری مطرح کردند./

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :