تاريخ : یکشنبه 1395/2/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 50762
دوره کوتاه مدت آشنایی با سبک زندگی اسلامی با تکیه بر صحیفه سجادیه برگزار می شود

دوره کوتاه مدت آشنایی با سبک زندگی اسلامی با تکیه بر صحیفه سجادیه برگزار می شود

دوره کوتاه مدت آشنایی با سبک زندگی اسلامی با تکیه بر صحیفه سجادیه از روز شنبه 18 اردیبهشت ماه در فرهنگ سرای ولاء شهرری آغاز و تا چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه به مدت پنج روز در فرهنگ سرای ولاء برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پردیس تهران دانشگاه قرآن وحدیث؛ این دوره آموزشی با عنوان" سکب زندگی اسلامی با تکیه بر صحیفه سجادیه" با تدریس جمعی از استادان و اعضای هیات علمی این مجموعه دانشگاهی از جمله " حجت الاسلام و المسلمین دکتر رحیم زاده" ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر اعوانی"، " دکتر محمد هادی ملازاده"، " دکتر بخشعلی قنبری" و " حجت الاسلام والمسلمین دکتر معصومی برگزار می شود.


این گزارش حاکیست؛ در این دوره آموزشی سرفصل هایی همچون: " اصول و مبانی سبک زندگی در صحیفه سجادیه"، " سبک زندگی در حوزه تعاملات اقتصادی در صحیفه سجادیه"، " سبک زندگی در حوزه مسایل فردی در صحیفه سجادیه" و" سبک زندگی در حوزه تعامل انسان با خدا در صحیفه سجادیه تدریس می شود.


برپایه این گزارش اضافه می شود: این دوره آموزشی در ۱۰ جلسه و به مدت ۵ روز با حضور تعداد ۱۳۵ نفر از علاقه مندان به علوم و معارف اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود.


گفتنی است: دوره کوتاه مدت سبک زندگی اسلامی با تکیه بر صحیفه سجادیه با همکاری پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث و فرهنگ سرای ولاء برگزار می شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :