تاريخ : دوشنبه 1395/2/27
کد خبر: 51043

ميزان الحكمه و احاديث پزشكي پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات دارالحدیث

مدیر مسؤول غرفه انتشارات دارالحدیث گفت: : پرفروش‌ترين كتاب این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران، ميزان الحكمه و احاديث پزشكي اثر آيت ‌الله ري شهري بود.

روح الله انصاري مدیر مسؤول غرفه انتشارات دارالحدیث در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در رابطه با محصولات جديد اين انتشارات اظهار داشت: اين انتشارات در نمايشگاه امسال شش اثر مهم را براي عرضه به بازديدكنندگان معرفي كرد.

وي ادامه داد: ابتدا كتاب هفت جلدی "سيره پيامبر" به نويسندگي آيت‌الله ري شهري با تيراژ پانصد جلد به چاپ رسيده است، كتاب كرائم القرآن نيز اثر همین نویسنده با تيراژ ٢٠٠٠ جلد منتشر شده است.‌

انصاری با اشاره به كتاب"فرهنگ‌نامه تهجد" به عنوان اثر سوم  إبراز داشت: اين كتاب نيز به عنوان يكي از محصولات جديد به نويسندگي آيت‌الله ري شهري در تيراژ٥٠٠٠ منتشر شده است.

وي در ادامه افزود: كتاب"بررسي مكارم الأخلاق" به قلم حمزه عبدي در تيراژ ٢٠٠٠ جلد و همچنين كتاب "مباني ارتباطات" نوشته حجت بيات در تيراژ ٢٠٠٠ جلد به چاپ رسيده است.

انصاری با بيان اينكه كتاب روانشناسي مثبت‌نگر به نويسندگي نويسندگان خارجي به چاپ رسيده است ياد‌آور شد: اين كتاب به نويسندگي كيت هندرن و أيلونا بونيرن نوشته شده است که با ترجمه‌ محمد تقي تبيك و محسن زندي به عنوان يك اثر خارجي در اين انتشارات عرضه شده است.

مسؤول غرفه دارالحدیث افزود: پرفروش‌ترين كتاب، ميزان الحكمه و احاديث پزشكي به نويسندگي آيت ‌الله ري شهري بود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :