تاريخ : سه شنبه 1395/3/25 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 51289
برگزاری دوره آموزش الکترونیکی آزاد معارف نهج البلاغه و احکام

برگزاری دوره آموزش الکترونیکی آزاد معارف نهج البلاغه و احکام

بخش بین الملل مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث با همکاری مدیریت بین الملل موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث دوره های "معارف نهج‌البلاغه" و "احکام " به شیوه آموزش الکترونیکی برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، بخش بین الملل، دوره های آزاد مرکز در ماه مبارک رمضان امسال دو دوره معارف نهج‌البلاغه و احکام به شیوه آموزش الکترونیکی را برای فارسی زبانان ایرانی خارج از کشور و علاقه‌مندان به یادگیری معارف اسلامی برگزارمی کند.
هدف از ارائه این دوره آشنایی اجمالی مخاطبان با معارف نهج البلاغه و آشنایی با سخنان ارزشمند وگهربار امیر مومنان (ع) در حوزه های مختلف از جمله فرهنگ، سیاست، مسائل تربیتی، فلسفه بعثت انبیاء، عرفان، اقتصاد و آشنایی با شخصیت امام علی (ع) بوده که در قالب 26 جلسه آموزشی ارائه خواهد شد.
احکام یکی دیگر از دوره هایی ست که در ماه مبارک رمضان امسال و برای اولین بار به علاقه مندان و مخاطبان فارسی زبان خارج از کشور ارائه می شود. در این دوره مباحث اولیه ای همچون تقلید، طهارت، نماز مسافر، احکام خوردن و آشامیدن و خمس در قالب 10 جلسه آموزشی به علاقه مندان ارائه خواهد شد.
از مخاطبان ویژه این دوره ها دانشجویان ایرانی خارج از کشور بوده که مطابق با آمارهای ارائه شده هم اکنون بیش از هفتاد هزار دانشجوی ایرانی در خارج از کشور مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی هستند و امید است با افزایش دوره ها و برنامه های آموزشی کوتاه مدت بتوان در ارتقای سطح معرفتی و علمی ایشان گام مثبتی را برداشت.
شایان ذکر است که دوره معارف نهج البلاغه سال گذشته نخستین بار برای دانشجویان ایرانی خارج از کشور برگزار شد که این دوره با استقبال مخاطبین از کشورهای مختلفی همچون سوئد، ایالات متحده، کانادا، ونزوئلا، پاکستان، هند و ... همراه بود.
علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام از مسیر ذیل اقدام نمایند.
به‌منظور ثبت‌نام در این دوره‌ها اینجا را کلیک نمایید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با نشانی international@hadith.ir مکاتبه فرمایید

 

 

 

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :