تاريخ : پنج شنبه 1395/3/6 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 51302
برپایی نمایشگاه در حاشیه نشست مدیران گروه‌های علوم قرآن و حدیث کشور

برپایی نمایشگاه در حاشیه نشست مدیران گروه‌های علوم قرآن و حدیث کشور

هم زمان با برگزاری این نشست، نمایشگاه کتاب دانشگاه قران و حدیث و مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قران و حدیث برپا شد.

سومین نشست اساتید و مدیران گروه‌های علوم قرآن و حدیث کشور، روز چهارشنبه ۵ خردادماه در پردیس شهر ری دانشگاه قرآن و حدیث برگزار شد.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث اظهار داشت: اساتید و مدیران گروه‌های علوم قرآن و حدیث از نمایشگاه معرفی نسخ غیر بر خط (offline) دروس معارف قران و حدیث و شیوه های آموزش الکترونیکی بازدید کردند.

وی بیان داشت: فهرست کامل دروس، معرفی دوره ها و رشته های تحصیلی، شیوه تحصیل دانشجویان و نحوه دسترسی به منابع و اطلاعات سایت مرکز آموزش در این نمایشگاه ارائه شد.

گفتنی است، مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، اولین مرکز آموزش الکترونیکی و رسمی در زمینه آموزش علوم و معارف قرآنی و اسلامی در جهان اسلام است.

استقبال از کتاب های دانشگاه قرآن و حدیث

غرفه کتاب دانشگاه قران و حدیث در حاشیه نشست مدیران گروه‌های علوم قرآن و حدیث کشور، به معرفی و فروش آثار منتشر شده دانشگاه پرداخت.

در این غرفه کتب درسی و اخبار و رویدادهای دانشگاه قران و حدیث به مخاطبان ارائه شد.

گفتنی است، کتاب های درسی دانشگاه با استقبال زیادی برای خرید مواجه شد.

تخفیف ۳۵ درصدی خرید کتاب، برای اساتید و مدیران گروه های علوم قران و حدیث از ویژگی های غرفه کتاب دانشگاه قران و حدیث، در حاشیه سومین نشست اساتید و مدیران گروه‌های علوم قرآن و حدیث کشور بود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :