پیامبر رحمت (ص) prophetofkindness

آدرس پایگاه : www.prophetofkindness.com
وابسته به : معاونت فرهنگی و هنری مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث
زبان : انگلیسی

معرفی پیامبر اکرم(ص) و آموزه‌های اسلامی و مباحث مستند از شخصیت حضرت محمد(ص) و دین اسلام به زبان انگلیسی

اهداف: 
شناساندن چهره نورانی رسول الله (صلی الله علیه و آله)
رفع شبهات و اتهامات وارده در رسانه های غربی و معاند
ارائه تصویری صحیح از اسلام و زیبایی های مکتب اهل بیت (علیهم السلام)
پاسخ به پرسش های مخاطبان در حوزه های مختلف دینی با تمرکز بر رسول اعظم
سیاست
سیاست اصلی در این سایت شناساندن اسلام و پیامبر اعظم است و بر این اساس هر گونه محتوایی دال بر تفرقه میان مسلمانان، توهین به دیگر ادیان و ورود مستقیم به مسائل سیاسی غیر ضروری منتشر نشده است.
مخاطبان
مخاطبان این طرح عموم گویشوران به زبان انگلیسی تعریف شده است لکن تمرکز بر فضای فرهنگی غرب است و جوانان غربی به عنوان گروه نخست مخاطبان در نظر گرفته شده اند.

مطالب و بخش‌های پایگاه:

احادیث نبوی
در بخش احادیث بالغ بر 300 حدیث از احادیث نبی مکرم (صلی الله علیه و آله) پس از گردآوری از منابع مختلف و پالایش های لازم به همراه تصاویر مناسب در صفحه مربوط به احادیث بارگذاری شده است.
تاریخ
در بخش تاریخ اهم وقایع حیات رسول خدا در قالب 20 پست و قریب به هشت هزار کلمه ذکر شده است.
سیره
برخی از حکایات و وقایع مربوط به سیره نبوی در بخش سیره و در قالب 22 پست و بیش از هشت هزار و دویست کلمه گردآوری شده است.
چندرسانه ای
یکی از جذاب ترین بخش های سایت بخش چند رسانه ایست که در سه قالب عکس، صوت و فیلم به ارائه محتوا درباره رسول خاتم پرداخته است.
در این بخش بالغ بر 40 پوستر از احادیث نبوی طراحی شده است.همچنین بیش از 35 قطعه صوتی مشتمل بر احادیث، سیره و فضایل نبوی تولید و بارگذاری شده است.
در بخش فیلم نیز قطعاتی منتخب از سخنرانی ها، نماهنگ و... گردآوری شده است.
پرسش و پاسخ
در بخش پرسش و پاسخ با هدف پاسخ گویی به برخی از شبهات مطرح در موضوعات مختلف با محوریت رسول اعظم (صلی الله علیه و آله) 58 پرسش شاخص پاسخ گفته شده است. همچنین در بخش تماس با ما امکانی برای ارسال پرسش ها و شبهات جدید فراهم شده است.
قرآن کریم
در این بخش متن قرآن کریم با دو ترجمه منتخب انگلیسی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
کتابخانه
در بخش کتابخانه در دو قسمت کتاب و مقالات، بالغ بر 20 کتاب و 100 مقاله نگاشته و یا ترجمه شده به زبان انگلیسی با موضوعیت نبی مکرم اسلام گردآوری و بارگذاری شده است. کتاب هایی همچون نهج الفصاحه، سنن النبی و پیامبر امی از جمله مطالب بخش کتابخانه است.
خاندان پیامبر خدا
این قسمت به خاندان رسول خدا شامل ائمه معصمومین (علیهم السلام) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اختصاص دارد که سعی شده در قالب 13 پست تولیدی و بیش از 11 هزار کلمه اطلاعات مناسبی در اختیار خوانندگان سایت قرار گیرد.
اخبار
در بخش اخبار آخرین اخبار مربوط به جهان اسلامی، اسلام هراسی، مسلمانان در غرب، کنفرانس ها، همایش ها و نشست های با موضوع اسلام و پیامبر اسلام ارائه شود.
این بخش معمولا به صورت روزانه به روز رسانی شده و تلاش بر این است تا تازگی و نو بودن سایت از این طریق به مخاطب منتقل شود.
هم اینک بالغ بر 400 خبر در این بخش منتشر شده است.
پرونده ویژه
بخش پرونده ویژه دربرگیرنده عموم مطالبی است که می تواند برای مخاطبی که در پی شناختی بهتر از اسلام و نبی مکرم اسلام است مفید واقع شود. هم اینک در این بخش مطالبی همچون نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب و مقاله با عنوان مسیح در آینه اسلام با هدف ارائه تصویری درست از نگاه اسلام به مسیح و مسیحیت قرار دارد.

Quran
History
Life
Words
Family
Q&A
News
MultiMedia
Library
News
Words
Gallery
Life
Spesial Report