تاريخ : چهارشنبه 1395/4/9 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 52139
اقدامات دارالحدیث در صدور اندیشه های اسلامی قابل تقدیر است

اقدامات دارالحدیث در صدور اندیشه های اسلامی قابل تقدیر است

رئیس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به صدور اندیشه های اسلامی توسط دارالحدیث تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در جهت ترجمه ی کتاب های حدیثی به زبان های مختلف، قابل تقدیر است

رسول اسماعیل زاده رئیس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از آثار ترویجی و بین المللی موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث در گفتگو با شبستان در قم، اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری در خصوص رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و دیدگاه ملی و بومی ایشان، که کمتر به آن پرداخته شده، در دارالحدیث شکل گرفته است.

رئیس مرکز ساماندهی ترجمه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: با توجه به مقتضیات زمان در محور تولید اندیشه، باید به دارالحدیث تبریک گفت.

وی افزود: مؤسسه دارالحدیث، در زمینه های مختلف فرهنگی، پژوهشی و آموزشی موفق بوده و نتیجه تلاش های علمی آن،  به ویژه در تولید اندیشه قابل تحسین و تقدیر است.

اسماعیل زاده بیان داشت: چاپ ونشر کتاب های مفید و بکر مانند «دین و مبانی ارتباطات» از موضوعاتی است که از جنبه ی علوم انسانی آنچنان که باید در کشور به آن توجه نشده است.

وی با اشاره به صدور اندیشه های اسلامی توسط دارالحدیث به خارج از کشور تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در جهت ترجمه ی کتاب های حدیثی به زبان های مختلف، قابل تقدیر است.
اسماعیل زاده ابراز امیدواری کرد: دارالحدیث با بکارگیری روش ها و ساز و کار منحصر به فرد خود، جنبه های مختلف علوم انسانی را به طور کامل طرح کرده و بسته ی فرهنگی و علمی ارزشمندی با رویکرد بین المللی و با درنظر گرفتن فرهنگ های مختلف در جهان تولید و عرضه کند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :