تاريخ : چهارشنبه 1395/5/20
کد خبر: 52808

کتاب «شمس الشموس» منتشر شد

کتاب «شمس الشموس السلطان علی بن موسی الرضا(ع)» نوشته حسن قدوسی زاده از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري فرهنگ رضوي، این کتاب به برکت انوار مقدس چهارده معصوم(ع)، در چهارده فصل تدوین و نگاشته شده است که دوازده فصل اول به صورت اختصاصی به مباحث مربوط به حضرت رضا(ع) پرداخته است و در فصل سیزدهم آشنایی هر چه بیشتر با آداب زیارت به ویژه آداب باطنی و حقیقی زیارت آمده و در فصل آخر معرفی کوتاه و در عین حال جامع از شخصیت و جایگاه امام در نزد شیعه امامیه بیان شده است.

ولادت و دوران کودکی امام رضا(ع)؛ نام ها، القاب و کنیه های امام رضا(ع)؛ امامت حضرت رضا(ع)؛ گزیده ای از سیره امام رضا(ع)؛ حیات سیاسی امام رضا(ع)؛ هجرت امام رضا(ع) به ایران؛ شهادت امام رضا(ع)؛ گزیده سخنان امام رضا(ع)؛ زیارت امام رضا(ع)؛ امام رضا(ع) در آیینه اشعار فارسی؛ گزیده ای از کرامات و معجزات امام رضا(ع)؛ نگاهی به سیره علما در زیارت امام رضا(ع)؛ برکات زیارت از نزدیک و حضور در مشاهد مشرفه؛ بحثی کوتاه درباره شناخت امام، امام کیست؟ عناوین فصول چهارده گانه این کتاب هستند.

این کتاب توسط دفتر نشر معارف  و به قلم دکتر حسن قدوسی زاده(نویسنده کتابهای پرفروش «گام های سلوک» و «نکته های ناب») در قطع رقعی دارای ۲۷۲ صفحه و با قیمت ۱۱هزار تومان وارد بازار کتاب شده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :