تاريخ : شنبه 1395/6/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 53393
تاکید بر تقویت جایگاه حدیث در حوزه، در دیدار آیت‌الله اعرافی از مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث

تاکید بر تقویت جایگاه حدیث در حوزه، در دیدار آیت‌الله اعرافی از مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث

مدیر حوزه‌های علمیه از مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بازدید کرد و ضمن دیدار با آیت‌الله ری شهری رئیس مؤسسه دارالحدیث در جریان فعالیت‌های این مؤسسه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه ظهر امروز ضمن بازدید ازموسسه دارالحدیثباآیت‌الله ری شهریرئیس موسسه عمی فرهنگی دارالحدیث دیدار داشت.
در این جلسهحجت‌الاسلام مسعودیقائم‌مقامدانشگاه قرآن و حدیث،حجت‌الاسلام برنجکارقائم‌مقامپژوهشگاه قرآن و حدیثوحجت‌الاسلام طباطباییرئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث وحجت‌الاسلام سبحانی‌نیامعاون فرهنگی موسسه دارالحدیث حضور داشتند.
در این جلسه درباره همکاری‌های مؤسسه دارالحدیث و زیرمجموعه‌های آن به ویژه دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث در زمینه‌های مختلف مطالبی مطرح شده و همچنین در خصوص کمک‌های دارالحدیث به حوزه پیرامون علوم و معارف حدیث بحث و تبادل‌نظر شد.
همچنین در این نشست گزارشی از وضعیت دارالحدیث و دانشگاه و پژوهشگاه قرآن و حدیث به آیت‌الله اعرافی ارائه شده و زمینه کمک‌ها و همکاری‌ها بیان شد.
آیت‌الله اعرافی نیز در این جلسه پیشنهادات و تقاضاهایی برای دارالحدیث داشتند، از جمله اینکه رشته‌های میان رشته‌ای و علوم انسانی گسترش پیدا کند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :