تاريخ : چهارشنبه 1395/7/14 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 53781
شروع سال تحصیلی دانشگاه قرآن و حدیث در سال جدید

شروع سال تحصیلی دانشگاه قرآن و حدیث در سال جدید

طی مراسمی سال تحصیلی دانشگاه قرآن و حدیث با حضور قائم‌مقام رئیس دانشگاه قرآن و حدیث و جمعی از دانشجویان و اساتید آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم آغاز سال تحصیلیدانشگاه قرآن و حدیثظهر امروز با حضور دانشجویان جدیدالوورد، استادان و مسؤولان دانشگاه در تالار شیخ صدوق این مجموعه برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث در این مراسم با بیان اینکه ۹۵۷ نفر در دوره‌های حضوری و مجازی امسال دانشگاه ثبت‌نام کردند، گفت:‌ ۴۳۴ نفر در دوره‌های حضوری در قالب ۲۳۶ نفر تهران،‌ ۱۳۷ نفر قم، ۳۰ نفر اصفهان و ۳۱ نفر مشهد ثبت‌نام کردند و ۵۲۳ نفر نیز در حوزه مجازی پذیرش شده‌اند.

هادی حجتخاطرنشان کرد: در مجموع پذیرش دانشجو در ۲۰ رشته و گرایش صورت گرفته که شامل سه رشته در مقطع کارشناسی، ۱۲ رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد و پنج رشته و گرایش در مقطع دکتری بوده است.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه قرآن و حدیث در این مراسم گفت: شما دانشجویان جان‌های تازه نفس و روح‌های نزدیک به ملکوت دارید، بنابراین لازم است محیط دانشگاه را معنوی‌تر و صمیمی‌تر کنید البته در کنار این موارد به درس و بحث به خوبی بپردازید.

حجت‌الاسلام عبدالهادی مسعودیبا بیان اینکه معارف قرآن و حدیث باید در وجود شما به ارزش تبدیل شود، تصریح کرد: عمل کردن در زندگی و تبدیل دانش به ارزش از سوی دانشجویان صورت می‌گیرد، اینگونه جامعه دانشی و ارزشی می‌شود.

دانشگاه قرآن و حدیث در چهار شهر قم، تهران، اصفهان و مشهد به دو شیوه مجازی و حضوری به پذیرش دانشجو می‌پردازد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :