تاريخ : سه شنبه 1395/8/4
کد خبر: 54181

110 داستان دوران جوانی امیرالمومنین امام علی (ع)، به چاپ دهم رسید

چاپ دهم کتاب «110 داستان دوران جوانی امیرالمومنین امام علی (ع)» توسط انتشارات سروش وارد بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چاپ دهم کتاب «۱۱۰ داستان دوران جوانی امیرالمومنین امام علی (ع)» که به همت دفتر مشاور رئیس سازمان صدا و سیما در امور جوانان گردآوری شده است، توسط انتشارات سروش وارد بازار نشر شد.

جامعه ما جامعه جوانی است و جوانان ما در اوج سرافرازی و توان، بیش از دیگران در خطر تهاجم کج روان و کج اندیشان هستند و در این میان آشنایی با زندگیحضرت امام علی (ع)با تمام فراز و نشیب های آن، درس های ناخوانده و نکات بسیاری دارد که توجه به آن، مسیر هدایت نسل جوان را هموار و سعادت آنان را در پی خواهد داشت.

در حقیقت یکی از بهترین راه ها برای ارائه الگو به نوجوانان و جوانان، عرضه داستان هایی است از زندگی آن الگوها، زیرا خواننده در جریان داستان با شخص اول آن داستان همزادپنداری می کند و گویی زندگانی او را زیست می کند. کتاب " ۱۱۰ داستان دوران جوانی امیرالمومنین امام علی (ع)" نمونه ای است از این روش ارائه الگو که، علاوه بر این مزیّت، خواننده را با زندگی امیرالمؤمنین نیز آشنا می سازد.

این اثر ارزشمند یکصد و ده داستان کوتاه و واقعی از زندگی آن حضرت را در هفت فصل موضوع بندی و ارائه کرده است که شامل علی در دوران کودکی و نوجوانی، علی در مکتب تعلیم و تربیت، علی در محراب دعا و عبادت، علی در میدان جنگ و شجاعت، علی بر قله های اخلاق و فضیلت، علی در موضع ارشاد و هدایت، و علی در عرصه کار و خدمت است.

نکته قابل توجه در مورد این کتاب این است که قطعه ها و داستان های کتاب همگی مستند به منابع معتبر هستند که در پانوشت صفحات به آن منابع اشاره شده است.

چاپ دهم این اثر در ۱۳۶ صفحه با قیمت ۶۰۰۰ تومان و در یک هزار نسخه توسط انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

علاقمندان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه شهید مطهری سروش به نشانی خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ و یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :