تاريخ : پنج شنبه 1395/8/27 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 54766
دهمین جشنواره بین المللی «خورشید ولایت» کلید خورد

دهمین جشنواره بین المللی «خورشید ولایت» کلید خورد

دهمین دوره جشنواره بین المللی «خورشید ولایت» با موضوع «امام رضا(ع)، معرفت، زیارت» کلید خورد.

به گزارش آستان نیوز، این جشنواره که یکی از بزرگ ترین رویدادهای فرهنگی - هنری دانش آموزی در حوزه سیره رضوی است، برای دهمین سال پیاپی توسط بنیاد فرهنگی آستان قدس رضوی و با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور رسانه آستان قدس رضوی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آغاز به کار کرد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی در این باره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد زمینه برای ارتباط هرچه بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان با فضایل معنویامام رضا(ع)، تقویت باورهای دینی و مذهبی کودکان، نوجوانان و جوانان دانش آموز، معرفی و بازشناسی شخصیت و ویژگی ها و فضایل اخلاقیامام رضا(ع)است.

محمد تقی فخریان افزود: این جشنواره برای دانش آموزان داخل کشور در دوره ابتدایی در رشته های دلنوشته، نقاشی و خط تحریری و برای دوره متوسطه اول و دوم در رشته های دلنوشته، نقاشی، خوشنویسی، داستان، شعر، عکاسی، فیلم کوتاه و سرود برگزار می شود و فارسی زبانان خارج کشور در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند با ارسال آثار در رشته های شعر، دلنوشته و داستان در این جشنواره شرکت کنند.
فخریان مهلت ارسال آثار را تا ۲۰ فروردین سال ۹۶ ذکر کرد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی مشهد مقدس، بلوار سجاد، خیابان یاسمن، نبش یاسمن ۵، بنیاد فرهنگی رضوی ارسال کنند.
وی افزود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط شرکت در جشنواره به سایت bonyadfarhangi.aqr.irمراجعه کنند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :