تاريخ : چهارشنبه 1395/9/3
کد خبر: 54829

شماره جدید " درسهایی از مکتب اسلام" منتشر شد

ششصد و شصت و هفتمین شماره ماهنامه "درس هایی از مکتب اسلام" آذر ماه ۱۳۹۵ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» «شكوه و جاودانگي امام حسين (ع)» به قلم حجت الاسلام و المسلمین مهدي پيشوائي، «درخواست رؤيت خدا و واكنش و وحي الهي» اثر آيت الله العظمی سبحاني، «احياي سنت نبوي» به قلم آیت الله احمد بهشتي، «مسخر شدن كائنات براي انسان» به قلم حجت الاسلام و المسلمین يعقوب جعفري، « پيامبر رحمت (۹)» اثر فرج الله فرج اللهي، برخی از عناوین آخرین شماره ماهنامه مکتب اسلام می باشد.

«پيام محبت» به قلم محمود حكيمي، «نفوذ و گسترش اسلام و تشيع در شبه قاره هند» اثری از غلامرضا گلي زواره، «پاسخ به سه پرسش تاريخي»، «شيعيان فدراسيون روسيه» به قلم دكتر مرتضي اشرافي و دكتر مجتبي اشرافي،  همچنین«ريزش موي سر» و «از گوشه و كنار مطبوعات» از دیگر مقالات ارائه شده در شماره جدید نشریه می باشد.

نهمین شماره از پنجاه و ششمین سال انتشار ماهنامه "درس هایی از مکتب اسلام" به صاحب امتیازی: مؤسسه تعلیماتی و تحقیقاتی امام صادق (علیه السلام) در ۷۴ صفحه منتشر شده است.

علاقه مندان برای تهیه این ماهنامه می توانند به نشانی: قم، خیابان آیت الله نجفی، کوچه ۱۶، دفتر مرکزی ماهنامه مکتب اسلام، مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: ۳۷۷۴۲۳۸۴-۰۲۵ تماس گرفته و یا با صندوق پستی ۴۴۱-۳۷۱۸۵ مکاتبه نمایند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :