تاريخ : دوشنبه 1395/10/20 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 55760
نظام، استوانه استوار خود را ازدست داد، گروه‌های سیاسی در زمان حیات پیشگامان انقلاب، قدرآنان را بدانند

نظام، استوانه استوار خود را ازدست داد، گروه‌های سیاسی در زمان حیات پیشگامان انقلاب، قدرآنان را بدانند

آیت الله محمدی ری شهری در مراسم گردهمایی مسئولان گزینش استان تهران، ضمن تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و اظهار تاسف و تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی از استوانه های استوار انقلاب اسلامی و یار امام و رهبری گفت: این مرد بزرگوار نقش مهمی در پیروزی انقلاب و تداوم آن در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری داشت.

آیت الله محمدی ری شهری در مراسم گردهمایی مسئولان گزینش استان تهران در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ضمن تسلیت ایام وفات حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و اظهار تاسف و تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی از استوانه های استوار انقلاب اسلامی و یار امام و رهبری گفت:
این مرد بزرگوار نقش مهمی در پیروزی انقلاب و تداوم آن در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری داشت.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام اظهار داشت:
نخستین باری که نام ایشان را شنیدم سال ۴۲ و مقارن دستگیری ایشان برای سربازی بود که به دلیل فعالیت های انقلابی و نوشتن کتابی در آن زمان به نفع مردم فلسطین و علیه رژیم صهیونیستی، رژیم طاغوت ایشان را دستگیر کرد و مجبور به رفتن به خدمت سربازی نمود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سال های مختلف مسئولیت اجرایی خود گفت:
من همواره در این سال های متمادی چیزی جز صداقت و دلسوزی برای نظام از ایشان ندیدم ، در واقع نظام ، یکی از استوانه های استوار خودش را از دست داد.

آیت الله محمدی ری شهری گفت: امیدواریم مردم ما و خصوصا گروه های سیاسی قدر پیشگامان انقلاب را بیش از گذشته بدانند و توجه داشته باشند که فقط وقتی این بزرگان از میان ما رفتند از آن ها قدرشناسی نکنند ولیکن در زمان حیات ایشان نیز، نقدها نقد منصفانه باشد و در حین نقد در این توهم نباشند که با دشمن طرف هستند، زیرا که نقد مهربانانه و منصفانه با نقد خصمانه کاملا متمایز است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام بیان کرد:
امیدواریم که این ضایعه تاسف بار،  عبرتی باشد که مردم و خصوصا گروه های سیاسی از دوستان انقلاب که حول محور رهبری هستند، قدر پیشگامان انقلاب را در زمان حیات شان بیشتر بدانند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :