تاريخ : شنبه 1395/11/2
کد خبر: 56003

چاپ دهم کتاب «اسرار فدک» در بازار نشر

انتشارات دلیل ما چاپ دهم کتاب «اسرار فدک» نوشته محمدباقر انصاری را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، انتشارات دلیل ما چاپ دهم کتاب «اسرار فدک» نوشته محمدباقر انصاری را منتشر کرد.

فدک سرزمینی آباد و وسیع با قلعه‌ای محکم و نخلستان‌های فراوان بود.پیامبر (ص)وعلی (ع)به دستور خداوند و بدون دخالت مسلمانان این قلعه را فتح کردند و لذا این سرزمین ملک شخصی پیامبر (ص) شد. ایشان نیز فدک را به فاطمه زهرا (س) هدیه کردند و تا زنده بودند همین روال ادامه داشت.

اتفاقات بعد از رحلت رسول خدا (ص) از غضب فدک به وسیله حاکمان و اقداماتفاطمه زهرا (س)در ارائه مدارک و شواهد و احتجاجات، نصرت طلبی از مهاجرین و انصار، اعلام نارضایتی فاطمه (س) پس از خلفا تا زمان شهادت ایشان و همچنین ترفندها و اقدامات غاصبان فدک از بی­ حرمتی، انکار آیات و روایات، جعل حدیث، نقشه برای قتل علی (ع) که تقریباً با تمام جزئیات و مدارک لازم ارائه شده است بخش مهمی از کتاب «اسرار فدک» است.

حضرت زهرا (س) در یکی از احتجاجات خود خطابه مهمی در تاریخ اسلامی ارائه فرمودند که متن کامل آن به صورت تفکیک شده با ترجمه و سند و کتابشناسی آن به همراه تحلیل بعضی از عبارات خطبه در این کتاب آمده است.

اسرار غصب فدک و اسرار پی­گیری اهل بیت (ع) در باز پس ­گرفتن فدک نیز از مطالب ارزشمند کتاب است. بخش پایانی کتاب، فدک را به عنوان محک الهی مطرح می­‌کند که می­‌تواند گرایش‌­های باطنی و اعتقادی مردم را در مورد پذیرش و یا عدم پذیرش فرموده پیامبر (ص) در پیشگاه خداوند عرضه کند و پرونده این محک تا روز قیامت باز خواهد ماند.

انتشارات دلیل ما چاپ دهم کتاب «اسرار فدک» را در ۳۰۴ صفحه با قیمت ۱۰ هزار تومان منتشر کرده است. علاقه مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن‌‌های  ۰۲۵۳۷۷۴۴۹۸۸-۰۲۵۳۷۷۳۳۴۱۳ تماس بگیرند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :