تاريخ : پنج شنبه 1395/11/7 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 56161
تلاوت هر روزه قرآن کریم، بهترین هدیه به امام زمان (عج)

تلاوت هر روزه قرآن کریم، بهترین هدیه به امام زمان (عج)

آیت‌الله العظمی وحید خراسانی در دیدار با آیت الله ری شهری در سفارش به تلاوت هر روزه قرآن کریم و تقدیم آن به ساحت قدسی امام عصر (عج) گفتند: بهترین گوهر را که همان تلاوت قرآن کریم است، به حضرت ولی عصر(عج) تقدیم کنید و توفیقات الهی کسب کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، آیت الله ری شهری پیش از ظهر پنج شنبه، ۷ بهمن ماه با حضور در بیت آیت‌الله العظمی وحید خراسانی در شهر قم با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث، در جریان این دیدار گزارشی از روند تصحیح کتاب کافی و کتاب تازه نشر »حکمت نامه فاطمی» ارائه کرد.
آیت الله العظمی وحید خراسانی با تاکید بر درک عمیق حکمت های فاطمی، محتوای هر یک از بیانات حضرت زهرا(س) را به وسعت یک دریا برشمردند و به  این بیان در کلام نورانی حضرت زهرا سلام الله علیها  اشاره کردند که فرموده: «ابتدع الاشیاء لا من شیء کان قبلها».
در پایان این نشست، آیت الله  العظمی وحید خراسانی کتاب «مصباح الهدی و سفینه النجاه» را به آیت الله محمدی ری شهری اهدا کردند.
گفتنی است، کتاب «مصباح الهدی» مجموعه‌ای از بیانات آیت الله العظمی وحید خراسانی با محوریت امام حسین (ع) و معارف آن حضرت، است.

تهیه و تنظیم خبر: روح الله مهپور

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :