تاريخ : یکشنبه 1395/11/17 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 56372
آغاز ثبت نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب در دانشگاه قرآن و حدیث

آغاز ثبت نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب در دانشگاه قرآن و حدیث

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از آغاز ثبت‌نام آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه تا پانزدهم اسفندماه سال جاری خبر داد.

آفایحجتدر گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، با اعلام این خبر اظهار کرد:

دانشگاه قرآن و حدیث از دانشگاه‌های پیشرو در رشته‌های ویژه علوم قرآن و علوم حدیث کشور است که علاوه بر جذب دانشجو در دوره های حضوری و مجازی از طریق آزمون سراسری از طریق برگزاری آزمون اختصاصی ویژه طلاب نیز  بخشی از ظرفیت خود را تکمیل می کند.
معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث گفت:

این دانشگاه برای سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ با برگزاری آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری جذب دانشجو دانشجو خواهد داشت.
وی با اشاره به ارائه ی ده رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث افزود:

آزمون اختصاصی این مقطع در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم حدیث گرایش کلام و عقاید، علوم حدیث گرایش اخلاق، علوم و معارف نهج‌البلاغه، روانشناسی اسلامی، کلام امامیه، تفسیر روایی برگزار می‌شود.
آقای حجت خاطرنشان کرد: برادران و خواهران طلبه که دارای مدرک سطح دو حوزه هستند و پایه سه را به اتمام رسانده و دارای مدرک کارشناسی معتبر باشند می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه قرآن و حدیث اقدام نمایند.
معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث بیان کرد:

برای مقطع دکتری نیز در پنج رشته جذب دانشجو خواهیم داشت. طلاب علاقه مند می توانند برای رشته های علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه ، علوم  و معارف نهج البلاغه و مدرسی معارف اسلامی در دو گرایش اخلاق و قرآن و متون شرکت کنند.
وی افزود: دوره دکتری در قم وتهران و دوره های حضوری در مقطع کارشناسی ارشد در شهرهای قم، تهران ، مشهد و اصفهان برگزار می شود. همچنین در دوره های مجازی از اقصا نقاط ایران و جهان دانشجویان می توانند از طریق اینترنت در دوره های آموزشی این دانشگاه شرکت کنند.
آقای حجت در خصوص هزینه تحصیل طلاب افزود:هزینه تحصیل برای بعضی از رشته ها رایگان است و بعضی از رشته ها با ۸۰ درصد تخفیف شهریه ثابت ارائه می شوند.
معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث یادآور شد:

علاقه مندانی که شرایط ثبت نام در دوره های آزمون اختصاصی طلاب را دارند میتوانند تا ۱۵ اسفندماه ۹۵ با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانیwww.qhu.ac.irصرفا به شیوه اینترنتی ثبت نام کرده و از منابع آزمون مطلع شوند.
وی از برگزاری آزمون کتبی این دوره در ۱۵ اردیبهشت ۹۶ در شهرهای قم، تهران، مشهد و اصفهان خبر داد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :