تاريخ : پنج شنبه 1396/1/24 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 57429
آمادگی موسسه دارالحدیث برای تقویت فرهنگ شهروندی در قم

آمادگی موسسه دارالحدیث برای تقویت فرهنگ شهروندی در قم

معاون فرهنگی هنری موسسه دارالحدیث آمادگی موسسه دارالحدیث برای تقویت فرهنگ شهروندی در قم را مورد تاکید قرار داد.

پایگاه خبری تحلیلی قم پرس،حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیاپیش از ظهر امروز در دیدار شهردار و مدیران شهری باآیت‌الله ری‌شهری، با بیان اینکه ما دردارالحدیثبه جز فعالیت‌های علمی، فعالیت‌های فرهنگی نیز در دستور کار داریم خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم که به همکاری شهرداری در حوزه‌های شهری و فرهنگ شهروندی اقدامات گسترده‌ای را انجام داده و محصولات متنوعی را تولید کنیم.
وی تولید آثار مکتوب و رسانه‌ای را مورد توجه قرار داد و افزود: ما با دستگاه‌های مختلف سالانه مبادله فرهنگی داریم و خدماتی را ارائه می‌کنیم.
معاون فرهنگی دارالحدیث نگاه فرهنگی این مجموعه را مورد توجه قرار داد و افزود: در بوستان‌ها این امکان وجود دارد که نمایشگاه‌های دوره‌ای کتاب برگزار کرد و این آمادگی را داریم که با مشارکت شهرداری این کار را مدیریت کنیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالهادی مسعودیقائم مقام ریاست دانشگاه قرآن و حدیث نیز در این دیدار با بیان اینکه شهرداری مشارکت بسیار خوبی در حوزه‌های فرهنگی و رسانه‌ای با مجموعه‌های فرهنگی داشته است اظهار کرد: شاهد بسیار شرایط مطلوبی در حوزه خدمات شهری و مشارکت با موسسات از نظر تبلیغاتی و... از سوی شهرداری هستیم.

منبع :قم پرس
خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :