تاريخ : یکشنبه 1396/2/10
کد خبر: 58706

خط حزب‌الله ۷۹ | ارزش دست کارگر

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «پیشرفت اقتصاد را باید از ظرفیّت‌های درون کشور و درون مردم تأمین بکنیم... نگاه دوّم به اقتصاد کشور، نگاه به پیشرفت اقتصاد با استفاده از کمک بیرون از مرزها است؛ می‌گوید سیاست خارجی‌مان را تغییر بدهیم تا اقتصاد ما درست بشود.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «پیشرفت اقتصاد را باید از ظرفیّت‌های درون کشور و درون مردم تأمین بکنیم... نگاه دوّم به اقتصاد کشور، نگاه به پیشرفت اقتصاد با استفاده از کمک بیرون از مرزها است؛ می‌گوید سیاست خارجی‌مان را تغییر بدهیم تا اقتصاد ما درست بشود.» ۹۴/۱/۱
هفتاد و نهمین شماره خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای درباره انتظارات از نیروهای مؤمن و انقلابی با عنوان «تبیین؛  وظیفه حزب ا...» منتشر شد.

گزارش هفته‌ی این شماره با عنوان «ارزش دست کارگر» به اهمیت جایگاه و ارزش کارگران، پرداخته است.

بمناسبت سالگرد سفر استانی رهبرانقلاب به استان گیلان تصویر ویژه این شماره عکسی از حضور رهبر انقلاب در دیدار جوانان و فرهنگیان در مصلای رشت است.
هفتاد و نهمین شماره‌ی خط حزب‌الله  به روح پرفتوح معلم شهید مرتضی مطهری تقدیم شده‌است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

منبع :KHAMENEI.IR
خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :