تاريخ : سه شنبه 1396/3/16 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 59394
ثبت‌نام دوره‌های حضوری و غیرحضوری حفظ نهج‌البلاغه در نمایشگاه قرآن

ثبت‌نام دوره‌های حضوری و غیرحضوری حفظ نهج‌البلاغه در نمایشگاه قرآن

موسسه قرآن و نهج‌البلاغه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از علاقمندان به حفظ نهج‌البلاغه ثبت نام می‌کند. این دوره‌ها به صورت حضوری، غیر حضوری برای برادران و خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) موسسه قرآن ونهج‌البلاغهقم که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد از علاقمندان به حفظ حضوری و غیر حضوری نهج‌البلاغه ثبت نام می‌نماید.

این دوره‌ها سه ساله است و روند حفظ به این صورت است که بسته‌های مطالعاتی شامل کتاب و نرم‌افزار در اختیار شرکت کنندگان در طرح قرار می‌گیرد. شرکت کنندگان به ترتیب به حفظ حکمت‌ها، خطبه‌ها و نامه‌های نهج‌البلاغه خواهند پرداخت و آموخته‌های خود را از طریق تماس تلفنی به استاد مربوطه ارائه خواهند کرد.

لازم به ذکر است موسسه قرآن و نهج‌البلاغه متولی برگزاری مسابقات ملی حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه در کشور است و تاکنون ۷ دوره این مسابقات را برگزار کرده و درحال حاضر، دوره هشتم این مسابقات در تابستان سال جاری در بخش های حفظ کل، حفظ خطبه‌ها، حفظ ۱۱۰ خطبه، حفظ کل نامه‌ها، حفظ حکمت‌ها و بخش ویژه حفظ صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هشتم خردادماه با شعار «قرآن؛ اخلاق،زندگی» در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد که تا ۲۶ خردادماه پذیرای بازدید عموم علاقه مندان است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :