تاريخ : شنبه 1396/7/15 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 60959
برگزاری یازدهمین دوره جشنواره قرآنی حدیثی جامعة الزهراء(س)

برگزاری یازدهمین دوره جشنواره قرآنی حدیثی جامعة الزهراء(س)

کارشناس مسئول اداره قرآن و حدیث جامعة الزهراء(س) از برپایی یازدهمین جشنواره قرآنی حدیثی جامعة الزهراء(س) در سال جاری تحصیلی خبر داد.

آمنه عباسعلی‌زاده، کارشناس مسئول اداره قرآن و حدیث جامعة الزهراء(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: فراخوان این جشنواره از آبان ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
وی افزود: یازدهمین جشنواره نیز به سبک دوره‌های قبل در دو بخش معارفی و مهارتی در رشته‌های مختلف برگزار خواهد شد و مرحله نهایی آن دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کارشناس مسئول اداره قرآن و حدیث جامعة الزهراء(س) با بیان اینکه در سال قبل بیش از هزار نفر رشته در این جشنواره شرکت کردند ادامه داد:
امسال با برناهه‌ریزی تبلیغی گسترده‌تر و اطلاع‌رسانی بیشتر بنا داریم تعداد مخاطبان جشنواره افزایش چشمگیر داشته باشد.

عباسعلی‌زاده تصریح کرد:ثبت‌نام دوره‌های قرآنی حدیثی الزهراء(س) نیز از اواخر هفته آینده در رشته‌های مختلف از جمله مهارتی، و شفاهی مانند حفظ، قرائت، تجوید عملی، روخوانی و روان خوانی و صوت و لحن و حفظ ترتیبی و موضوعی و ... آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد:برگزاری دوره‌های تربیت مربی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه و برگزاری دوره حدیث‌خوانی اصول کافی و نهج‌البلاغه نیز از دیگر دوره‌هایی است که در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی برگزاری دوره‌های تربیت مربی صحیفه و نهج‌البلاغه و تربیت مربی قرآن و برگزاری مسابقه حدیثی عالم علم را از دیگر فعالیت‌های بخش قرآنی الزهراء(س) برشمرد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :