تاريخ : دوشنبه 1389/9/15 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6100
دانشكده علوم حديث در كل جهان تشيع بی نظير است

دانشكده علوم حديث در كل جهان تشيع بی نظير است

آيت الله محمدی ری شهری با مديريت خويش علوم حديث را كه نياز بزرگ جهان تشيع است احيا كرده و ميتوان گفت فعاليت های پ‍ژوهشی موسسه دارالحديث و دانشكده علوم حديث در كل جهان تشيع بی نظير است.

به گزارش راوی، در نشست خبری كه صبح امروز دوشنبه ۱۵ آذرماه در تالار شيخ مفيد دانشكده علوم حديث(ری) برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمين «هادی صادقی» رئيس دانشكده علوم حديث با اشاره به روايتی از امام مهدی(عج) در تبيين جايگاه و نقش حديث افزود: در حوادث و گرفتاری هايی كه برای شما پيش می آيد به راويان احاديث ما مراجعه كنيد. آنها حجت ما بر شما هستند.
وی تصريح كرد: در رأس تمامی روايات، حديث شريف ثقلين است كه از رسول خدا نقل شده كه می فرمايد: من در حالی شما را ترك می كنم كه دو ميراث گرانبها برای شما می گذارم، كتاب و عترت. ما در كشور درحال گذار از يك دوران به دوران ديگر هستيم و می توان گفت در حال تاسيس يك تمدن دينی هستيم.
رئيس دانشكده علوم حديث اظهار داشت: دانشكده علوم حديث و موسسه علمی ـ فرهنگی دارالحديث توانسته با درايت آيت الله محمدی ری شهری اين خلا و نياز را كه در گذشته با كم مهری مواجه شده بود احيا كند.
گفتنی است در نشست خبری امروز، حج الاسلام «قائمی» قائم مقام رياست دانشكده علوم حديث،‌‌ «صادقی» رئيس دانشكده علوم حديث،‌ «سيد حميد حسينی» رئيس آموزش های الكترونيك دانشكده مجازی علوم حديث، «سبحانی نيا» معاون فرهنگی دانشكده علوم حديث و دكتر «حجت» معاون آموزشی و تحصيلات تكميلی دانشكده علوم حديث به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :