تاريخ : یکشنبه 1396/7/30 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 61228
اهمیت، ضرورت و شیوه‌های تولید کتاب در موضوع خداشناسی برای کودکان

اهمیت، ضرورت و شیوه‌های تولید کتاب در موضوع خداشناسی برای کودکان

نشست بررسی اهمیت، ضرورت و شیوه های تولید کتاب در موضوع خداشناسی و توحید برای کودکان برگزار شد.
در این نشست، کارشناسان، اهمیت و ضرورت تولید کتاب در موضوع توحید و خداشناسی برای کودکان را بحث و بررسی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، مدیر عامل انتشارات دارالحدیث، گفت : نخستین شماره مجله سنجه کتاب به تازگی منتشر شده است. این مجله به دنبال ارائه الگو و ملاک برای تدوین کتاب خوب دینی برای مخاطب عام در مقاطع سنی مختلف است.

حجت الاسلام دکتر سبحانی نیا افزود: بنا داریم سلسله نشست هایی را برگزار کنیم تا در آن از دیدگاه های صاحب نظران اعم از نویسندگان و ناشران و نیز متولیان امر فرهنگ و کتاب آگاه شده و آن دیدگاه ها را به رشته تحریر درآورده در مجله منتشر کنیم. این اقدام کمک شایسته ای به ترویج و نشر ملاک برتر برای کتاب خوب بارویکرد اخلاقی و دینی می کند .

وی تصریح کرد: این نشست با هدف تبیین ملاک های تولید کتاب برای کودکان با موضوعات توحیدی و خداشناسی برگزار شده است و احتمالا چند جلسه ادامه خواهد داشت.

در ادامه حاضران در پاسخ به این پرسش که «آیا می توان مفاهیم و معارف توحیدی را برای کودکان بیان کرد و آیا تولید این نوع آثار ضرورت دارد؟» دیدگاه خود را بیان کردند.

غلامرضا حیدری ابهری، مسلم گریوانی، مجید محبوبی(نویسنده)، سید محمد مهاجرانی (شاعر و نویسنده)، یحیی علوی‌فرد(شاعر و نویسنده) محمدتقی سبحانی‌نیا (معاون فرهنگی و هنری دارالحدیث و مدیر انتشارات دارالحدیث و مدیر مسؤل نشریۀ سنجه)، علیرضا سبحانی‌نسب (مدیر مسؤل انتشارات جمال و رئیس انجمن ناشران کودک و نوجوان) علی دنیایی، و حسین پورشریف (دبیر تحریریۀ نشریۀ سنجه) از جمله کارشناسان حاضر در این گفتگو بودند.

این جلسه به همت انتشارات دارالحدیث و انجمن ناشران کودک و نوجوان  در دفتر انتشارات دارالحدیث برگزار شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :