تاريخ : دوشنبه 1396/9/13
کد خبر: 61831

دو اثر جدید انتشارات دارالحدیث در حوزه کودکان، روانه بازار شد

فرشته‌ها زیر باران و پروانه‌های دور چادر از سری کتاب های "نردبانی به سمت آسمان" با موضوع کودک ازجدیدترین تولیدات موسسه دارالحدیث روانه بازار کتاب شد.

محسن حیدربیگی ، مدیر روابط عمومی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم از انتشار دو کتاب ویژه کودکان از سری کتاب های نردبانی به سمت آسمان خبر داد.

وی افزود: "فرشفرشته ها زیر باران" و "پروانه‌های دور چادر" از مجموعه کتاب‌های نردبانی به سمت آسمان به عنوان دو اثر جدید موسسه دارالحدیث روانه بازار کتاب شده است.

حیدربیگی تصریح کرد: تصویرگر کتاب فرشته‌ها زیر باران،محمود مختاریو تصویرگر کتاب پروانه‌های دور چادر،مریم توسلیو مولف هر دو اثر سید احمد مدقق است.

وی ادامه داد: هر کدام از این دو اثر در چاپ اول خود به تعداد ۵۰۰۰ کتاب تولید شده، قیمت درنظر گرفته برای آنها نیز ۵۰۰۰ تومان است.

حیدربیگی تاکید کرد: در مجموعه کتاب‌های نردبانی به سمت آسمان سعی شده مفاهیم بلند انسانی و اخلاقی از میان دعاهای صحیفه سجادیه برای کودکان به صورت قصه تعریف شود.

وی ادامه داد: در این کتاب در سخنی با پدر و مادرها آمده است دعاها سرشار از مفاهیم انسانی هستند مفاهیمی مانند عدالت راستگویی همت بلند خوشبختی و غیره. از سوی دیگر قصه ها ماجراهایی هستند که همین مفاهیم را تجسم می بخشند.به همین دلیل کودکان با خواندن قصه ها به راحتی این مفاهیم را درک می کنند.

« علاقه‌مندان جهت تهیه این کتاب‌ها می‌توانند به نشانی قم، خیابان معلم، پلاک ۱۲۵ مراجعه و یا با شماره‌ ۰۲۵۳۷۷۴۰۵۲۳ تماس بگیرند.»

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :