تاريخ : پنج شنبه 1396/11/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 62885
سی و سومین آزمون دوره‌های غیرحضوری قرآن و حدیث در قم برگزار می‌شود

سی و سومین آزمون دوره‌های غیرحضوری قرآن و حدیث در قم برگزار می‌شود

مسئول آموزش‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث آستان کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری سی و سومین آزمون دوره‌های غیرحضوری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار نفر برای آموزش‌های غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اند که هزار و ۲۰۰ نفر از آن‌ها موفق به دریافت گواهینامه پایان دوره شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، علی‌اصغر کارشناس در گفت و گو با خبرنگاران طی سخنانی اظهار کرد: سی و سومین آزمون دوره‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) روز جمعه هم‌زمان با ۲۰ بهمن‌ماه برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.

مسئول آموزش‌های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها اضافه کرد: این آزمون در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

کارشناس با تشریح عناوین این دوره از آموزش‌های غیرحضوری اظهار داشت: مباحث روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، حفظ و تفسیر قرآن کریم، اندیشه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری، سیر مطالعاتی شهید مطهری، ترجمه و مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، مهدویت، احکام ویژه بانوان، احکام عمومی و تربیت فرزند از جمله عناوین و موضوعات این دوره است.

وی در پایان گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار نفر برای شرکت در آزمون‌های آموزش‌های غیرحضوری ثبت‌نام کرده‌اند که بیش از هزار و ۲۰۰ نفر آن‌ها موفق به کسب نمره موردنظر و دریافت گواهینامه پایان دوره شده‌اند.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :