تاريخ : دوشنبه 1390/3/2 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6472
همايش «حديث پژوهش» برگزار می‌شود

همايش «حديث پژوهش» برگزار می‌شود

دو شنبه ۲/۳/۹۰

پایگاه حدیث نت: دومين همايش حديث پژوهش با هدف تقدير از پژوهش‌های برتر دانشجويان دانشكده علوم حديث ری ساعت ۱۰ سه‌شنبه سوم خردادماه در تالار شيخ مفيد اين دانشكده برگزار می‌‌شود.

به گزارش پایگاه حدیث نت، به نقل از روابط عمومی دانشكده علوم حديث محمدرضا سبحانی‌نيا دبير اين همايش هدف از برگزاری همايش «حديث پژوهش» را تقويت بنياد پژوهش دانشجويان كارشناسی و كارشناسی ارشد دانشكده علوم حديث بيان كرد.
وی گفت: در همايش «حديث پژوهش» كه برای دومين سال و بين دانشجويان دانشكده علوم حديث تهران و قم و دانشكده مجازی علوم حديث برگزار می‌شود. تعداد يكصد مقاله با موضوعات علوم و معارف حديث در رشته‌ها و گرايش‌های مرتبط به دبيرخانه همايش رسيده كه توسط استادان ارزيابی و امتيازدهی شده و برای هر مقاله يك صفحه تصحيحات نوشته شده است.
سبحانی‌نيا با اعلام اينكه از ۱۵ مقاله برتر اين همايش تقدير و به صاحابان آنها جوايزی اهدا می‌شود گفت: مقالات برتر همچون سال گذشته در مجلات علوم حديث و حديث انديشه چاپ می‌شود كه مقالات برتر همايش سال گذشته در شماره‌های ۸ و ۹ مجله حديث انديشه چاپ شده است.
دبير اين همايش در ادامه افزود: در اين همايش دونفر از دانشجويان چكيده مقاله خود را ارايه می‌دهند و همچنين يكی از استادان و پژوهشگران برتر حوزه و دانشگاه درخصوص مباحث پژوهشی سخنرانی می‌كند.
خاطرنشان می‌شود اين همايش همه‌ساله توسط دانشكده علوم حديث(ری) برگزار می‌گردد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :