تاريخ : سه شنبه 1397/4/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 65306
برگزاری پنجمین همایش بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث

برگزاری پنجمین همایش بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث

پنجمین همایش دانشجویی بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث از سوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، پنجمین همایش دانشجویی بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن و حدیث از سوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
این همایش در محور‌های نقش سبک زندگی اسلامی در سلامت از منظر قرآن و حدیث، نقش دعا و توکل در سلامت از منظر قرآن و حدیث، نقش نماز و وضو در سلامت از منظر قرآن و حدیث، سلامت معنوی از منظر قرآن و حدیث، عزت و کرامت پزشک از منظر قرآن و حدیث و عدالت در نظام سلامت از قرآن و حدیث برگزار می‌شود.
راهکار‌های حمایت از کالای ایرانی در بهداشت و درمان از منظر مقام معظم رهبری نام دارد محور ویژه این همایش است.
پنجمین همایش دانشجویی بررسی فرهنگ سلامت از منظر قرآن هشتم آذرماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در این حوزه تا تاریخ ۳۰ تیرماه سال جاری به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
همچنین دانشجویان پژوهشگر می‌توانند با مراجعه به وب سایت همایش به آدرسwww.ajaums.ac.irنسبت به ثبت‌نام و درج خلاصه مقالات و ایده‌های خود اقدام نمایند.
این همایش از طریق پایگاه سیویلیکا اطلاع رسانی می‌شود و چنانچه تحت حمایت سیویلیکا قراربگیرد، پس از برگزاری، مقالات کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :