تاريخ : پنج شنبه 1397/9/22 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 67715
پژوهش، رسیدن به حقیقت و پژوهشگر، کاشف علم و دانایی است

پژوهش، رسیدن به حقیقت و پژوهشگر، کاشف علم و دانایی است

حجت الاسلام والمسلمین مسعودی، در مراسم روز دانشجو و هفته پژوهش گفت: پژوهش باید هدفمند باشد و پژوهشگر با تجزیه و تحلیل مشاهدات خود به بهترین راه حل ها می اندیشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دارالحدیث، قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث، نگاهی کنجکاو و موشکافانه، ذهنی پویا،  پرسشگر و خلاق را از ویژگی های پژوهشگر موفق ذکر کرد.

حجت الاسلام مسعودیتصریح کرد: باید در پژوهش روش مواجه با مسئله مشخص شود، همچنین پژوهش نیازمند تلاش و استمرار است.

قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث با بیان ویژگی های یک پژوهشگر موفق افزود: نوآوری یکی از ویژگی های پژوهشگر است و محقق تلاش می کند تا با دقت و احساس مسولیت کار کند.

حجت الاسلام مسعودی با بیان اینکه، پژوهش سطح دانایی جامعه را بالا می برد افزود: پژوهش در گرو تعامل سازنده تمام بخش های آموزشی و پژوهشی است.

قائم مقام دانشگاه قرآن و حدیث به دانشجویان توصیه کرد: تحصیل باید هدفمند باشد و دانشجویان برای پژوهش های خود دقت و زمان کافی بگذارند.

در ادامه مراسم دانشجویان پیشنهادات و انتقادات خود را طرح کردند و حجت الاسلام مسعودی قائم مقام دانشگاه، حجت الاسلام سبحانی نیا معاون فرهنگی و آقای دکتر حجت معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث به پرسش های دانشجویان پاسخ دادند.

رونمایی از ۳۰ کتاب درسی مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث و تجلیل از اساتید برترعلمی و دانشجویان فعال در زمینه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مراسم گرامیداشت روز دانشجو و هفته پژوهش پیش از ظهر چهارشنبه ۲۱ آذرماه در تالار شیخ صدوق دانشگاه قرآن و حدیث(قم) برگزار شد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :