تاريخ : چهارشنبه 1390/11/19 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 6803
مهمترين نكته در انجام كار فرهنگی مخاطب شناسی است

مهمترين نكته در انجام كار فرهنگی مخاطب شناسی است

چهار شنبه ۱۹/۱۱/۹۰

قائم مقام رياست دانشكده علوم حديث گفت: اگر بخواهيم كار فرهنگی اثر بخشی لازم را داشته باشد بايد به مخاطب شناسی اهميت دهيم.

قائم مقام رياست دانشكده علوم حديث گفت: اگر بخواهيم كار فرهنگی اثر بخشی لازم را داشته باشد بايد به مخاطب شناسی اهميت دهيم.
حجت الاسلام و المسلمين قائمی كه در مراسم توديع و معارفه معاون فرهنگی پیشین و جديد دانشكده علوم حديث که روز شنبه۱۵بهمن در این دانشکده برگزار شد سخن می گفت؛ باتبريك ميلاد حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و ايام دهه مبارك فجر، اهميت مسائل فرهنگی امروز جامعه را امری بديهی خواند و به برنامه ريزی دقيق برای كارهای فرهنگی تاكيد كردند.
وی گفت؛ در انجام كار فرهنگی بايد اقتضائات زمان و مكان در نظر گرفته شود؛ شناخت روحيات دانشجو و جوان نيز از اهميت به سزايی بر خوردار است.
قائم مقام رياست دانشكده علوم حديث تصريح كرد؛كارهايی كه به بينش دينی و سياسی مخاطبان عمق می دهد بايد مورد توجه قرار گيرد.
حجت الاسلام و المسلمين قائمی در بخش ديگری از سخنان خود بر لزوم تهيه و تصويب طرح جامع فرهنگی دانشكده علوم حديث تأكيد كرد و گفت: لازم است در طرح جامع فرهنگی مبحث اخلاق، احكام، مسايل اجتماعی و تاريخ سياسی معاصر لحاظ شود.
وی در ادامه افزود:كارهای فرهنگی بايد هوشمند باشد و بسياری از فعاليت‌های فرهنگی بيش از آنكه به بودجه نياز داشته باشد به سليقه نياز دارد.
قائم مقام رياست دانشكده علوم حديث در بخش پايانی سخنان خود از زحمات حجت الاسلام و المسلمين سبحانی‌نيا تقدير و تشكر كرد و برای آقای حسين سرو قامت، معاون فرهنگی جديد دانشكده آرزوی توفيق نموده و از همكاران معاونت فرهنگی و دانشجويی خواست نسبت به انجام كارهای فرهنگی بيش از پيش اهتمام داشته باشند.

محمد تقی سبحانی ‌نيا در اين مراسم ضمن تشكر از همكاران معاونت فرهنگی دانشجويی برای معاون فرهنگی جديد آرزوی توفيق كرد.
بر پايه اين گزارش حسين سروقامت هم در اين مراسم طی سخنانی از تدوين نظام جامع فرهنگی دانشكده علوم حديث خبر داد.
معاون فرهنگی و دانشجويی دانشكده علوم حديث ارتقای سطح بينش سياسی دانشجويان و توجه به تشكل‌ها و امور خوابگا‌های دانشجويی و تنوع بخشی به كارها را از جمله برنامه‌های خود در اين معاونت ذكر كرد.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :