تاريخ : چهارشنبه 1398/5/2 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 69013
دومین اجلاسیه فعالان مهدوی سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود

دومین اجلاسیه فعالان مهدوی سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار می‌شود

دومین «اجلاسیه فعالان مهدوی سراسر کشور» با محور «ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای درک خورشید ولایت عظمی ارواحناه فداه» با حضور 400 نفر از نخبگان و مدیران مجموعه های منتخب مهدوی از ۲ تا ۴ مرداد ماه در آستان قدس رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، در آستانه ۲۳ ذی القعده، روز زیارت مخصوص امام رضا(ع) دومین «اجلاسیه فعالان مهدوی سراسر کشور» با محور «ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای درک خورشید ولایت عظمی ارواحناه فداه» با حضور ۴۰۰ نفر از نخبگان و مدیران مجموعه های منتخب مهدوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

بنابر این گزارش، موج جهانی منجی طلبی در عصر امام خمینی(ره)، نقش جوانان و جوان گرایی در تمهید ظهور، عدالت در حکومت اسلامی، زمینه ساز ظهور، خدمات متقابل انقلاب اسلامی و مهدویت و بیداری اسلامی و امت واحده، زمینه ساز ظهور از محورهایی هستند که ذیل محور «ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای درک خورشید ولایت عظمی ارواحناه فداه» در این اجلاسیه مطرح و بررسی می شود.

حجج اسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، علیرضا پناهیان، دبیر مجمع اندیشه راهبردی مهدویت، محمد حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، مسعود پورسید آقایی، رئیس موسسه آینده روشن، حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و آیت الله حسینی، نماینده ولی فقیه در عراق از سخنرانان اصلی این اجلاسیه هستند.

همچنین، حجج اسلام محمدمهدی ماندگاری و شجاعی، حسن رحیم پور ازغدی و اسماعیل شفیعی سروستانی نیز در این اجلاسیه برای حاضران سخنرانی می کنند.

حجت الاسلام هاشم الحیدری، معاون فرهنگی حشدالشعبی، مرضیه هاشمی، راشد الراشد، حسام العباد و عدنان قفله از فعالان حوزه یمن به عنوان چهره های بین المللی در این اجلاسیه سه روزه حضور می یابند.

دومین «اجلاسیه فعالان مهدوی سراسر کشور» از ۲ تا ۴ مرداد در مرکز همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی برگزار می شود.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :