تاريخ : یکشنبه 1399/12/3
کد خبر: 70970

کتاب «سیمای مخبتین» منتشر شد

کتاب «سیمای مخبتین» به قلم آیت‌الله محمود تحریری در ۵۱۱ صفحه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر شد.

کتاب «سیمای مخبتین» به قلمآیت‌الله محمود تحریریو با تحقیق و تدویناستاد محمدباقر تحریریدر ۵۱۱ صفحه به قیمت ۹۵ هزار تومان با شمارگان ۵۰۰ نسخه به همت مؤسسه بوستان کتاب منتشر و روانه بازار نشر شد.

زیارت امین‌الله از زیارت‌های کامل و صحیح ائمه(ع) است. زائر در این زیارتنامه با واسطه قرار دادن امام معصوم(ع) کمالات والایی را از خداوند متعال تقاضا می‌کند؛ کمالاتی که امام معصوم بالاترین درجات آن را داراست.

افزون بر این، در متن زیارتنامه امین‌الله به کمالاتی از خداوند متعال نیز اشاره شده که حضرت حق با ظهور آنها بر بندگانش، موجبات برقراری رابطه بندگی و توحیدی ایشان را فراهم می‌آورد.

در این کتاب، مرحوم آیت‌الله شیخ محمود تحریری که خود از اساطین عرفان و اخلاق و از شاگردان مرحوم علامه طباطبایی(ره) بوده‌اند، اوصاف کمالیه مذکور را با استناد به آیات و روایات شرح و تفسیر کرده‌اند.

برخی از عناوین مباحث مطرح شده است در این شرح عبارتند از: معانی حجت خدا بودن امام، اعتقاد به قضا و قدر، صبر بر بلاها، اعراض از دنیا با اشتغال به ستایش خدا، بلند بودن صدای خوانندگان خدا، بازبودن راه‌ها به خدا برای راغبان، تقاضای اجتماع با اولیای الهی، اقرار به زمامداری و غایت بودن خدا، طلب مغفرت برای خود و دیگران، خواستار آشکار شدن حق و نابودی باطل، خدا برآورده‌کننده نیاز در بقا، ترحم بر گریه از خوف خدا.

علاقه‌مندان با خرید اینترنتی این کتاب از طریق نشانیwww.bustaneketab.comمی‌توانند از تخفیف ۲۰ درصدی اثر بهره‌مند شوند.

منبع :ایکنا
خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :