تاريخ : سه شنبه 1402/6/28
کد خبر: 76333

احادیث سخیف ساختگی پیرامون شخصیت نبی(ص)،‌ منتشر شد

بررسی و شناخت زمینه‌ها و علل جعل اخبار و پیامدهای حاصل از این جعل که در پیوند جدی با موضوع جانشینی پیامبر اکرم و حاکمان امت اسلامی پس از ایشان بوده است، در این کتاب صورت تحقیق به خود گرفته است.

بی شک شناخت ابعاد مختلف شخصیت پیامبر اکرم صل الله علیه و آله، شئون و مقامات ایشان، بر پیروان سیره و سنت آن حضرت امری ضروری است؛ در این میان، موثق‌ترین راه شناخت آن حضرت، مراجعه به آیات و روایات صحیحه ای است که به این مهم پرداخته رسول خدا را به والاترین و برترین اوصاف، ستوده‌اند.

از طرفی میان آنچه که قرآن و روایات اهل بیت علیهم السلام از این موضوع به دست می‌دهد یا برخی باورها و دیدگاه‌های بزرگان و پیروان مذاهب مختلف اهل سنت تنافی و تضاد آشکاری مشاهده می‌شود.

این مهم ریشه در توجه و اعتماد ایشان به اخباری دارد که به دلیل تقابل آنها با نصوص قرآن و روایات اهل بیت، تردیدی در ساختگی بودن آن‌ها وجود ندارد.

بررسی و شناخت زمینه‌ها و علل جعل این اخبار و نیز پیامدهای حاصل از این جعل که در پیوند جدی با موضوع جانشینی پیامبر اکرم و حاکمان امت اسلامی پس از ایشان بوده است، در این کتاب «احادیث سخیف ساختگی» صورت تحقیق به خود گرفته است.

کتاب احادیث سخیف ساختگی پیرامون شخصیت نبی (ص)، نوشتهمحمدهادی فرقانی، توسط نشر معارف اهل بیت ع با قیمت ۱۲۴,۰۰۰ تومان،‌منتشر شده است.

خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :