تاريخ : یکشنبه 1402/9/5 تاریخ ایجاد:
کد خبر: 76494
بیستمین شماره فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد

بیستمین شماره فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد

بیستمین شماره از فصلنامه علمی ـ اختصاصی «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» با پنج مقاله در چهار قالب «مقاله سفید، مقاله شناختی، مقاله مروری و مقاله گزارش پروژه» چاپ و منتشر شد.

بیستمین شماره از فصلنامه علمی ـ اختصاصی «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» با پنج مقاله در چهار قالب «مقاله سفید، مقاله شناختی، مقاله مروری و مقاله گزارش پروژه» چاپ و منتشر شد.

این فصلنامه در قالب چهار شماره، مقالات برگزیده «همایش حضرت ابوطالب(ع)» را که از سوی مجمع جهانی اهل بیت(ع) برگزار شد، منتشر کرد؛ بنابراین بیستمین شماره مجله نیز به‌صورت ویژه به حضرت ابوطالب(ع) اختصاص داده شده است. اولین مقالات اختصاصی این موضوع، در مجله شماره ۱۸ منتشر شد.

ابوطالب(ع) در آینه زیارت و دعا، استشهاد به قصیده لامیه ابوطالب(ع) در ادب عربی، نگاهی تحلیلی به کتاب «ایمان ابی‌طالب»، گذری بر کتاب «ابوطالب الصّحابی المفتری علیه» اثر عبدالزّهراء عثمان محمّد، نگاهی به کتاب «ابوطالب مؤمن قریش» محتوا و روش، عناوین مقالات این شماره از فصلنامه هستند.

«مجله دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» افزون بر سامانه اختصاصی به آدرس http://majaleh-a.ir در پایگاه اطلاعات نشریات کشور (مگیران)، پایگاه مجلات تخصصی نور (نورمگز) و پرتال جامع علوم انسانی نمایه می‌شود.

این مجله نگاشته‌های علمی را در ۲۸ قالب مختلف چاپ می‌کند که تعریف و توضیح این قالب‌ها در شماره یکم و ششم مجله منتشر شده است. همچنین امکان انتشار نگاشته‌های عربی، مقالات پیوسته و یادداشت‌های آزاد قرآنی و حدیثی هم در این فصلنامه علمی وجود دارد.

یادآور می‌شود، محققان و پژوهشگران می‌توانند از طریق رایانامه مجله به آدرس majaleh.d.a@gmail.com نگاشته‌های خود را ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره ۰۹۲۱۴۳۱۲۶۵۱ تماس بگیرند.

منبع :ایکنا
خبرگزاری فارس :
خبرگزاری ایکنا :
خبرگزاری ایرنا :